Onhan tässä mistä valita, ikävä vain että ei taida olla sellaista johon itse pääsisin. =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haemme ravintolakokkia.

Yhteystiedot 0408304817 Sun Sui Xia

Työpaikan osoite Valtakatu 22, 96200 ROVANIEMI

Työkokemus ei lainkaan - 1v
Työ alkaa 01.07.2013
Työaika kokoaikatyö
Työn kesto yli 12 kuukautta
Haku päättyy 16.06.2013

Ilmoitus jätetty 04.06.2013
Ilmoitusnumero 8256488

Alkuperäinen kirjoittaja entä tämä?;28579368:
Haemme ravintolakokkia.

Yhteystiedot 0408304817 Sun Sui Xia

Työpaikan osoite Valtakatu 22, 96200 ROVANIEMI

Työkokemus ei lainkaan - 1v
Työ alkaa 01.07.2013
Työaika kokoaikatyö
Työn kesto yli 12 kuukautta
Haku päättyy 16.06.2013

Ilmoitus jätetty 04.06.2013
Ilmoitusnumero 8256488

en voi tehdä kokin töitä enää. jalkani eivät vaan kestä sitä enää. Ei ole oikin työnmantajaa kohtaan että haen töihin ja jonkun ajan päästä jään saikulle.
j

No arvasin ettet saa töitä ihan noin vaan vaikka kuvittelit. Sulla paha lukihäiriö joka ei ole edes eduksi. Ikävä sanoa, mut mä niin tiesin. Oliko sulla joku fantasia et kun valmistut niin työpaikka on sata varma?

Alkuperäinen kirjoittaja Vähän naurattaa;28579411:
No arvasin ettet saa töitä ihan noin vaan vaikka kuvittelit. Sulla paha lukihäiriö joka ei ole edes eduksi. Ikävä sanoa, mut mä niin tiesin. Oliko sulla joku fantasia et kun valmistut niin työpaikka on sata varma?

Eikös se ole niin ettei ap:lla oo mitää lukihäiriötä vaan kirjoottaa nopiaa eikä yhtää tarkista tekstiään.

Alkuperäinen kirjoittaja Vähän naurattaa;28579411:

en ole koskan kuvitellut saavani heti töitä. ammattia oli kuitenkin vaihdettava ja kun on paljon aloja jotka eivät sovi , jotne tämä oli yksi valinta sen takia

[QUOTE="vieras";28579418]Mikä tämän aloituksen tarkoitus on?[/QUOTE]

Se kun työtön kävi työkkärin kustantaman koulutuksen ja henkilöllä vielä tosi tosi paha lukihäiriö ja ihmettelee kun ei saa töitä. LOL. Alalta saa töitä kunnolla edes jo vuosia työkokemusta ovaavat saati jos on paha lukihäiriö.

jaahas, taas se alkaa... merkit on jo vahvat :D

Mikä ihme näitä harmaita vaivaa? Vai onks täällä muutama inhottava tyyppi jotka vastailee kaikkiin ketjuihin ikävästi?

Rollolainen, oota rauhassa, kyllä se sun unelmatyö vielä tulee tuonne sivuille, sulla on hyvä koulutus kuitenkin työllistymisen kannalta. Toisinkuin mulla :( Ei edes pientä toivoa työllistyä tällä koulutuksella, emmekä voi muuttaa työn perässä lasten takia. Pakko mennä uudestaan johonkin kouluun

Mun miehellä on vielä tallessa äidiltään noin 25 vuotta sitten saamansa karvis-boxerit. Ne on ihan reikäiset ja kuluneet, mutta niitä ei saa heittää pois :O Ovat kuulemma niin pehmeät ja mukavat..

eli ihan perhepiiristä kokemusta :D

Haetaanhan siellä kirjanpitäjää, asiakaspalvelijoita, vastaanottovirkailijoita yms. Miksi etä pääsyt sinne harjoittelupaikkaasi töihin?

en edes kysynyt , kun niillä oli jo kolmen viimeisen viikon aikana kovin vähän töitä, siellä ei tarvita kuin yksi työntekijä ja koko paikka on kiinni heinäkuussa ja toimistotyöntekijä pitää lomansa samaan aikaan.

Muistaksni nissä monissa tyäpaikoissa oli oltava SUJUVA englanninkielen taito,. vahinko vaan en osaa englantia niin etä TOIMISTOSSA pärjäisin englamnnin kielellä.

[QUOTE="Aloittaja";28579475]Mun miehellä on vielä tallessa äidiltään noin 25 vuotta sitten saamansa karvis-boxerit. Ne on ihan reikäiset ja kuluneet, mutta niitä ei saa heittää pois :O Ovat kuulemma niin pehmeät ja mukavat..

eli ihan perhepiiristä kokemusta :D[/QUOTE]

:laugh:

Sori.. Mun viesti hyppäs näköjään jostain syystä väärään ketjuun :D

en edes kysynyt , kun niillä oli jo kolmen viimeisen viikon aikana kovin vähän töitä, siellä ei tarvita kuin yksi työntekijä ja koko paikka on kiinni heinäkuussa ja toimistotyöntekijä pitää lomansa samaan aikaan.

Muistaksni nissä monissa tyäpaikoissa oli oltava SUJUVA englanninkielen taito,. vahinko vaan en osaa englantia niin etä TOIMISTOSSA pärjäisin englamnnin kielellä.

Sun työllistymistä vois auttaa joku enkun kurssi. Oisko ideaa? Osaatko ruotsia?

Niin? Työtä se silti on.

Puhelinmyyntityössä on jatkuva epävarmuus saako tarpeeksi palkkaa vai ei. Itse sain puhelinmyyjänä huonoimmilaan 544 euroa kuukauden työstä tilille enkä ollut edes huonoimmasta päästä myyjiä. Huonoimpina päivinä palkka päivän työstä oli noin 5 euroa, koko ajan sai miettiä saako tarpeeksi myytyä, että saisi edes hieman rahaa. Muutenkin puhelinmyyntityö on minun mielestäni hyvin epäilyttävää ja epäeettistä työtä, turhaa ja siinä työssä masentuu myös helposti, koska kyseinen työ on niin vihattu, ei ole mukava soitella, kun jatkuvasti tulee vastaan vihaisia ihmisiä. Onneksi siitä on jo vuosikausia, kun olin puhelinmyyjä.

Yhteistyössä