Ongelmaperhekö ????

:/ Onko sellaisia äitejä joilla mm. seuraavanlaisia ongelmia;
- mustasukkainen mies
- murkkuikäisistä lapsista TOSI ongelmia
- alkoholiongelmia

KIRJOITELKAA - LAITTAKAA VIESTI NIIN VASTAAN MEILILLÄ
TAI "ETANAPOSTILLA" !!!!!!!!!!! :ashamed:
 
luin viestisi,mustasukkainen mies.tutulta kuulostaa.olen 22v 2v3kk ikäisen pojan äiti ylä-savosta.Minun poikaystäväni,lapseni isä on todella mustasukkainen.aina jos lähden kavereitteni kanssa ulos,se luulee että olen jonkun toisen miehen kanssa.Pojallani on uhmaikä,ei usko mitään ja joskus tuntuu että miten jaksan.Onneksi tämä on kuulema ohimenevää ja voin nauttia lapseni kanssa lähtemisestä jonnekkin ilman suurempia riitelyjä:)miehestäni vielä sen verran että,ei hän ole kyllä minulle mikään neuvoja antamaan tai kuulustelemaan.ei hän ole minulle itsekkään uskollinen ollut.jaksamisia sinulle,pääasiahan on että itse tiedät mitä teet ja oletteko yrittänyt puhua asiasta?minulle voit kirjoittaa meiliä osoitteeseen s.a.t.u.x @suomi24.fi
 
alviina
Mustasukkaisuutta olen kestänyt jo reilut 15v. onneksi se on mieheni kohdalla ainakin vuosien myötä vähän hellittänyt. Uskallan jo töistä tullessa poiketa kaupassa ilman että juosten kerään ostokset kärryyn, ettei menisi liikaa aikaa. Yksi lapsista on murrosikäinen ja alkaa välillä olla todella mahdoton ja koulu alkaa mennä alamäkeä. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia kanssasi sähköpostitse tai kirjeitse. Ilmoitatko yhteystietosi.
 

Yhteistyössä