Ongelma: syöminen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Onko muita jolle syöminen on ongelma?

Minä päätän vakaasti lähes joka päivä että nyt loppuu turha mässääminen ja herkuttelu, viimeksi tein uudenvuoden lupauksen että tänä vuonna pakko saada pudotettua painoa, mutta ei, mässään edelleen. Olen nyt varmaan vuoden koko ajan siirtänyt asiaa huomiseksi :( Ruokaa tekee mieli melkein koko ajan.

Antakaa hyvät ihmiset jotain vinkkejä millä tämän älyttömän syömisen saa loppumaan :(

Olisko helpompaa hallita syömistä, jos ihan kirjottais itselle ylös (näin aluksi) mitä "saa" syödä ja sitten ne kielletyt? Lisäks vois tulostaa jääkaapin oveen tms. paikkaan jonkun ihanne kuvan mihin pyrkii... ja miettiä myös terveydellisiä syitä, miks haluaa laihduttaa.

Mä siis syön ihan oikean ruoan päivällä niin kuin tähänkin asti, siitä en karsi. Mutta aamulla syön vain näkkärin missä on yksi leikkele päällä, ei mitään voita siihen. Kahvin juon päivällä ja yhden pikkuleivän saan ottaa. Illalla näkkäriä ja salaattia.:) 10kg kun saa pois niin oon tyytyväinen.:)

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
mikä noista kerhoista olis sellanen aktiivinen lahdutus kerho..
? ja sellasille jolla olis painoa noin 80-90 lähtöpäinona..

meinaan sellaseen ryhmään haluaisin..

Lähtöpaino saa olla ihan mitä vaan, ainoastaan BMI merkkaa. Kerhoon ei pääse jollei 27 ylity :D eli oikeasti ylipainoisille...

Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
mikä noista kerhoista olis sellanen aktiivinen lahdutus kerho..
? ja sellasille jolla olis painoa noin 80-90 lähtöpäinona..

meinaan sellaseen ryhmään haluaisin..

Lähtöpaino saa olla ihan mitä vaan, ainoastaan BMI merkkaa. Kerhoon ei pääse jollei 27 ylity :D eli oikeasti ylipainoisille...

Sittenhän minä pääsisin mukaan kun jollain netin ohjelmalla äsken laskin että BMI 27,5....

Yhteistyössä