Ongelma koira+ minun ihottuma= avioliitto hajoaa ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen uupunut pitkään jatkuneen syressin takia, jonka aiheuttajaa ei ole voinut poistaa.

Sitte ostettiin koira ( 6kk iässä) koira aiheuttaa päivittäin stressiä kaikille. Sisällä käyttäytyy hyvin ja on ystävällinen kaikille. Ulkona rähisee kaikille vastaan tuleville, oli ihminen tai koira. Tekee hyökkäyksi (siis hihnassa). Sinkoo sinne tänne. Nyt on siia lähes vuoden ja puri miestä koska mies esti syömästä roskaa lyhentämällä.hihnaa.

Tapellaan siitä kenen täytyy koira ulkoiluttaa.äsken flippasin täysin miehelle kun jätti mut yksin ulos koiran kanssa.

Ennenku joku tulee vittuilee jotain niin oon kasvattanut /kouluttanut elämäni aikana yksin 12v iästä lähtien sellaset 12 koiraa ( aina ollut siis useampi koira kerralla-3-4)
Tällä hetkellä on 4 koiraa, 3 käyttäytyy mallikelpoisesti joka paikassa, ei mitään ongelmaa (no tottai pentuna veti hihnassa, hyppi, tuhos tavaroit , sellasta normi pennun oppimattomuutta).

Mutta kukaan ei tähän asti ole rähissyt hulluna kaikille vastaantuleville. Jos sama ihminen tulee sisälle kylään ni ei sano mitään.

En haluis luopuu, mutta en enää jaksa menetän tätä menoa mieheni

Niin ja mulla on sieni-infektio joka ahdistaa mua helv. Paljon. Pelkään että tarttuu miehelle, tytölle , lemmikeille. Desinfioin ja pesen pyykkii , silti on tarttunut mun pojalle

No koira pois ilman muuta. Ihmiset ensin, koirat sitten. Eihän nyt yhden koiran vuoksi viedä lapsilta kotia ja sulta parisuhdetta. Joka tapauksessa silloinkin tämän koiran pitäminen kävisi mahdottomaksi.

Ensin pistätte koiran pois ja rauhoitatte tilanteen. Ja sitten lähdette purkamaan tuota sun muuta ahdistusta, siihen voidaan vaikuttaa vaikka se sun isoin stressitekijä ei poistuisikaan elämästä.

Tuskin koira on luonnevikainen, jos sisällä käyttäytyy hyvin. Remmirähinä sillä on. Pitäisi kouluttaa. Koittaisin hankkia sille uuden kodin. Itsellänne ei ehkä ole nyt aikaa ja voimia uuden kodin etsimiseen, mutta varmaan löytyy joku paikka (löytöeläinkoti tms.), jonne koiran voisi viedä ja sieltä kautta hankkivat uuden kodin sille.

Yhteistyössä