ongelma:"HERKKUSYÖPPETTYLY"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Laura

Jäsen
04.06.2004
187
0
16
Onko teillä kellään muulla samanlaista ongelmaa,kuin minulla:syön herkkuja päivittäin (karkkii,leivoksia,jätskii ym.ym. ) joinakin päivinä enemmän,joinakin vähemmän..mutta joka päivä kuitenki jotain "lihottavaa".. :kieh: Ylimääräisiä kiloja on vielä jonkun verran (mutta,ei onneksi ihan hirveesti..) ja haluaisin päästä niistä EROON!! Mutta tuntuis olevan hieman vaikeaa,kun EN voi vastustaa herkkuja,joskus olen yrittänyt kaupassa kävellä vain karkkihyllyjen ohi,mutta se on kyllä aika väikeaa,ja kuitenkin huomaan taas kotona,että on tullu taas ostettua kaupasta jotain hyvää,voikohan noista karkeista ja muista herkuista tulla jotenkin "riippuvaiseksi"..?! Mikäköhän tämmöseen oikein auttais,vai auttaako mikään,..no,ajattelette varmaan,että ole vain ostamatta niitä herkkuja,hyvä ihminen sentään..mutta,kun minulle se EI todellakaan ole niin helppoa!! :'(

mul on aivan sama ongelma! Musta oikeesti tuntuu et herkkuihin voi jäädä pahasti koukkuun... Viimestään illalla tulee ihan hirveä tarve saada herkutella ja ihan tuskissa sit kaivelen kaappeja jos löytyis jotain mässytettävää.

Tupakastakin olen päässyt aikoinaan eroon ja must se oli paljon helpompaa kuin tää karkki-addiktio!

Noh, tänään kävin ostamas elämäni ensimmäisen vaa´an, joten jospa punnittuani itseni saisin jonkinlaisen kipinän herkkulakkoon...

Syökää herkkuriippuvaiset KROMI-tabletteja. Purkissa lukee et 1/pvä, mut alkuun ottakaa 4/pvä ekat 2 viikkoa.(näin luontaistuotekaupaun täti neuvoi). Tämä siksi että elimistö saa suuren kromi kuormituksen ja kromi alkaa tehoamaan kunnolla.
2 viikon jälkeen jatkatte normaalisti 1/pvä.

Terv. entinen herkkuriippuvainen (ja mulla toi ongelma oli erittäin paha, rahaa paloi herkkuihin ihan kuten peliriippuvaisella hedelmäpeliin, suhdekin kärsi kun mies ei ymmärtäny sitä sokeritarvetta, onneksi pääsin eroon makeannälästä)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2005 klo 10:30 Herkkupeppu kirjoitti:
Syökää herkkuriippuvaiset KROMI-tabletteja. Purkissa lukee et 1/pvä, mut alkuun ottakaa 4/pvä ekat 2 viikkoa.(näin luontaistuotekaupaun täti neuvoi). Tämä siksi että elimistö saa suuren kromi kuormituksen ja kromi alkaa tehoamaan kunnolla.
2 viikon jälkeen jatkatte normaalisti 1/pvä.

Terv. entinen herkkuriippuvainen (ja mulla toi ongelma oli erittäin paha, rahaa paloi herkkuihin ihan kuten peliriippuvaisella hedelmäpeliin, suhdekin kärsi kun mies ei ymmärtäny sitä sokeritarvetta, onneksi pääsin eroon makeannälästä)
[/
quote]joo näin voi toimia jos kromia on 50 mikrogrammaa per tabletti, jolloin saat yhteensä 200 mutta sitä määrää ei saa ylittää! joten tutki ensin kuinka vahva kromi on kyseessä! niitä on kyllä vahvempiakin eli kakssatasta vain yksi!

Yhteistyössä