Onecoin onko joku mukana?

  • Viestiketjun aloittaja vierailijacoin
  • Ensimmäinen viesti
Aloitin itse vähän aikaa sitten Bitcoinin, litecoinin, Dash:in keräämisen
Toivottavasti menestyt, mutta tyypillinen virhe on aloittaa sijoittaminen silloin kun kurssi on korkealla ja kerrotaan rikastumistarinoita. Iso osa piensijoittajista lähti sijoittamaan Talvivaaraankin juuri silloin kun kurssi oli huipussaan. Sijoittaminen perustuu ennustamiseen. Osta halvalla ja myy kalliilla. Kun sen tekee toisinpäin, niin persnettoa tulee.
 
Miesjokatuhlasirahansa
Itse yritin vuosi sitten ostaa Bitcoinia, mutta en onnistunut löytämään helppoa tapaa sijoittaa. Kivastihan tuo olis noussut, toki itellä olis ollut kyseessä vaan jokus satasen sijoitus.

Paljon tuosta on duunissa puhuttu. Juna meni jo, tulee romahtamaan rankasti 2018. Mutta toki sitten taas oston paikat...

Sitähän se sijoittaminen on. Itse tuli joskus kauan sitten omistettettua Nokiaa aika isokin potti (Isä oli ostellut mulle sitä 90-luvulla). En tajunnut osakkeista juuri mitään ja 2000-luvulla oli muut asiat mielessä. Tuli sitten jossain vaiheessa myytyä ne. 20000 sain verojen jälkeen. Oikeella hetkellä kun olis myynyt, olis puhuttu 60-70 tuhannesta eurosta. Parempi toki että myin ees tuolloin, nyt ei sais sitäkään...
 
vierailija
Nämä pyramidihuijaukset ja verkostomarkkinoinnit yleensä vievät enemmän rahaa kuin tuovat, aivan kuten tässä OneCoinin tapauksessakin kävi.
 
Itse yritin vuosi sitten ostaa Bitcoinia, mutta en onnistunut löytämään helppoa tapaa sijoittaa. Kivastihan tuo olis noussut, toki itellä olis ollut kyseessä vaan jokus satasen sijoitus.

Paljon tuosta on duunissa puhuttu. Juna meni jo, tulee romahtamaan rankasti 2018. Mutta toki sitten taas oston paikat...

Sitähän se sijoittaminen on. Itse tuli joskus kauan sitten omistettettua Nokiaa aika isokin potti (Isä oli ostellut mulle sitä 90-luvulla). En tajunnut osakkeista juuri mitään ja 2000-luvulla oli muut asiat mielessä. Tuli sitten jossain vaiheessa myytyä ne. 20000 sain verojen jälkeen. Oikeella hetkellä kun olis myynyt, olis puhuttu 60-70 tuhannesta eurosta. Parempi toki että myin ees tuolloin, nyt ei sais sitäkään...
Nykyään on Bitcoinille olemassa uusia helpompia tapoja sijoittaa, joissa botit ja algoritmit auttavat. Esim. https://sijoitusrahastot.org/bitcoin-trader/. Itse olen tutustunut näihin nyt sen myötä että olen aloittanut sijoittamisen kesällä.
 
vierailija
Nykyään on Bitcoinille olemassa uusia helpompia tapoja sijoittaa, joissa botit ja algoritmit auttavat. Esim. https://sijoitusrahastot.org/bitcoin-trader/. Itse olen tutustunut näihin nyt sen myötä että olen aloittanut sijoittamisen kesällä.
Millä myyt nikkisi, voin maksaa jokusen bitcoinin. Nöemmä just vasta avattu. Itse yrittänyt rekata tänne, mutta ei onnistu koska ilkimysmodet hyvää pataa palstan pahiksien kanssa. Nämä estävät kirjautumiseni, koska paljastaisin totuuden heidän elämästä. Nyt ei kansa saa tietää.
 
TERO PEKKA SUVAKKI
No pääsikö kukaan voitolle?
Bitcoinista jäin vähän voitolle, mutta myin ne aivan liian aikaisin. Osakkeissa olen kyllä tienannut hyvin, vaikka onhan tuolla salkussa tuota yhtä turskaakin ollut: Nokiaa.

En mä näihin kryptohin kyl enää sijoita kun ne on vaan spekulatiivisia pelipapereita. Toki niin on muutkin osakkeet mut siel on sentään jotain ansaintalogiikkaa taustalla.
 
vierailija
Viranomaiset oli kyllä aika saamattomia OneCoinin kanssa. Kaikki yhtiöt oli Ignatovan lähipiirin hallussa ja niitä kytköksiä aletaan tutkia vasta vuosien jälkeen. Ex-mies esimerkiksi hoiti Ignatovan kiinteistöbisnestä Saksassa.
 

Yhteistyössä