On varmaan normaalia panikointia ennen talokauppoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ollaan ostamassa uutta taloa ja siis myymässä tietysti omaamme. Nyt minä panikoin vaikka mitä. Mietin, että mitä jos pesuhuoneessa on kosteusvaurio ja nyt kun luin tuota toista ketjua missä talo haisee perunakellarilta niin aloin pohtia, että mitäs jos meilläkin on talo läpeensä mätä tai jotain.

Yli seitsemän vuotta ollaan tässä asuttu ilman ongelmia ja veljeni ja isäni ja miehen isä on sellaisia, että jos täällä haisisi joku outo niin sanoisivat ihan taatusti. SIis jos vaikka itse ei haistettaisikaan niin on kyllä sellaisia, jotka ihan varmana sanoo sitten.

Eikä siis muutenkaan mitää oikeeta syytä pelätä, mutta silti pelottaa että menee koko elämä vituiksi nyt tai jotain. :/

Tehkää kuntokatselmus, tosin siinä täytyy sitten rikkoa vähän pintoja mutta saa sen varmuuden onko mitään pilalla vai ei.

Kuntotarkastus kun on se pintapuolinen ja ei paljasta kaikkea ongelmia mitä voi löytyä. esim kuiva home mikä on pahinta.

Normaalia panikointiahan tuo on, mutta selvitettävissä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ota ne veli ja isä haistelemaan uutta taloa. Riski on aina olemassa. Minkä ikäinen talo kyseessä?

En minä uutta taloa panikoi siis vaan tätä missä nyt ollaan asuttu ja mikä myydään.

Jaa-a, sama juttu. Jos kylppäri rakennettu esim. 70-luvulla tai koska vaan, ilman vedeneristyksiä, niin uusiksihan se menee.
Homeen voi tutkia sisäilman mittauksella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ota ne veli ja isä haistelemaan uutta taloa. Riski on aina olemassa. Minkä ikäinen talo kyseessä?

En minä uutta taloa panikoi siis vaan tätä missä nyt ollaan asuttu ja mikä myydään.

Jaa-a, sama juttu. Jos kylppäri rakennettu esim. 70-luvulla tai koska vaan, ilman vedeneristyksiä, niin uusiksihan se menee.
Homeen voi tutkia sisäilman mittauksella.

Kylppäri on rempattu 7 vuotta sitten.

Yhteistyössä