On turha enää jossitella. UFOja on olemassa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija tuolta jostain
  • Ensimmäinen viesti
No se on sanomattakin selvää että ufoja on olemassa. Mutta onko ne ulkoavaruudesta tulleita - sitä kun ei tarina kerro.
Yhtäkkiä kookas pastilli syöksyi kohti merenpintaa ja kulki vajaat kaksi kilometriä muutamassa sekunnissa – eli teki liikkeen, joka ei ole mahdollinen nykyisellä lentotekniikalla.

Vuonna 2019 Underwood totesi The New Yorker -lehden haastattelussa aluksesta: ”Se ei liikkunut fysiikan tunnettujen lakien mukaan.”


Kyllähän nämä jo kertovat sen etteivät voi olla tältä planeetalta, muutenhan armeijoilla olisi käytössä tuollaisia super-hyperlaitteita.
 
Yhtäkkiä kookas pastilli syöksyi kohti merenpintaa ja kulki vajaat kaksi kilometriä muutamassa sekunnissa – eli teki liikkeen, joka ei ole mahdollinen nykyisellä lentotekniikalla.

Vuonna 2019 Underwood totesi The New Yorker -lehden haastattelussa aluksesta: ”Se ei liikkunut fysiikan tunnettujen lakien mukaan.”


Kyllähän nämä jo kertovat sen etteivät voi olla tältä planeetalta, muutenhan armeijoilla olisi käytössä tuollaisia super-hyperlaitteita.
Joku heitellyt kurkkupastillilla leipiä tylsyyttään jossain Amerikan mantereella ja yks uskoo Suomessa sen jälkeen ufoihin
 
Joku heitellyt kurkkupastillilla leipiä tylsyyttään jossain Amerikan mantereella ja yks uskoo Suomessa sen jälkeen ufoihin
"YLE
Uutiset
20.6.2021

Suomessa on havaittu korvapuustin muotoinen, tuntematon lentävä esine. Luoteja sinkoili ilmassa. Tuleva intergalaktinen sota? "


Mummiähellä oli savikiekot loppu ja mä vähän avustin, esiliinasta viskoin pullaa. :unsure:
 
Joku heitellyt kurkkupastillilla leipiä tylsyyttään jossain Amerikan mantereella ja yks uskoo Suomessa sen jälkeen ufoihin
E-he, e-he :cautious:

Jospa kuunnellaan meitä paljon viisaampien tieteilijöiden mielipiteitä. Keskivertoihminen kun ei hahmota miten valtaisa ja loputon avaruus on, niin tietysti kieltää itseltään elämän mahdollisuuden, joka on enemmän kuin selvä.
———————-
”Useimmat tähtitieteilijät uskovat, että elämää voisi hyvinkin olla muuallakin. Tähän mennessä planeettoja on haravoitu vasta pikkuriikkiseltä kaistaleelta, joka kattaa 0,25% taivaasta. Tällä viikolla Maan kiertoradalle lähetetty TESS-teleskooppilaajentaa tätä näkymää moninkertaiseksi.”

- Tähtitieteilijät näkevät niin konkreettisesti sen planeettojen runsauden. He ajattelevat, että kyllä ehdottomasti elämää on muuallakin, toteaa astrobiologi Kirsi Lehto Turun yliopistosta.

——————-
 
E-he, e-he

Jospa kuunnellaan meitä paljon viisaampien tieteilijöiden mielipiteitä. Keskivertoihminen kun ei hahmota miten valtaisa ja loputon avaruus on, niin tietysti kieltää itseltään elämän mahdollisuuden, joka on enemmän kuin selvä.
———————-
”Useimmat tähtitieteilijät uskovat, että elämää voisi hyvinkin olla muuallakin. Tähän mennessä planeettoja on haravoitu vasta pikkuriikkiseltä kaistaleelta, joka kattaa 0,25% taivaasta. Tällä viikolla Maan kiertoradalle lähetetty TESS-teleskooppilaajentaa tätä näkymää moninkertaiseksi.”

- Tähtitieteilijät näkevät niin konkreettisesti sen planeettojen runsauden. He ajattelevat, että kyllä ehdottomasti elämää on muuallakin, toteaa astrobiologi Kirsi Lehto Turun yliopistosta.

——————-
Mä tartun tohon yhteen kohtaan, eli ''Useimmat tähtitieteilijät uskovat...''
Et sä loppujen lopulta Latte kulta eroa hirveästi sellaisesta ihmisestä, joka uskoo johonkin suurempaan voimaan (on se sitten hänelle jumala tai vaikka jollekin humala). Se ero sussa ja esim. Echossa on, että toinen teistä jaksaa pilkata toisen uskoa ja toinen taas käyttäytyy toista kunnioittaen ja antaa toisen uskoa mihin tahtoo...:whistle::unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä tartun tohon yhteen kohtaan, eli ''Useimmat tähtitieteilijät uskovat...''
Et sä loppujen lopulta Latte kulta eroa hirveästi sellaisesta ihmisestä, joka uskoo johonkin suurempaan voimaan (on se sitten hänelle jumala tai vaikka jollekin humala). Se ero sussa ja esim. Echossa on, että toinen teistä jaksaa pilkata toisen uskoa ja toinen taas käyttäytyy toista kunnioittaen ja antaa toisen uskoa mihin tahtoo...
Kyllä mä arvostan Echoa tosi paljon ihmisenä, hän on kieltämättä paljon asiallisempi kuin minä, mutta minua vaan nyppii se asia suunnattomasti, että miljarditt ihmiset uskovat asioihin, joista ei todellakaan ole mitään todisteita. Eikä tule koskaan olemaankaan. Ja vielä tappelevat keskenäänkin verisesti uskon asioissa maailman tappiin asti.

Latte rakastaa tieteellisesti ajattelevana miehenä faktoja ja tässä yksi otos siitä, eli minua ei voi verrata mitenkään uskovaiseen näissä asioissa, koska todisteita löytyy. Ole hyvä ja tutustu



USA:n laivasto kuvasi kolme pyramidin muotoista ufoa – puolustusministeriö vahvistaa videoiden aitouden

ps Echolla on lämmin paikka Laten ❤:ssä, jos jonkun mustan tapaisin, niin hän on number 1 :love:
 
voihan tuo olla paljon mahdollista että hallituksilla on tuollaisia salaisia projekteja joita me kutsumme UFOiksi.Tiettävästi NASAn teknologia on huipputasoa joten en ihmettelisi etteikö maapallolla voisi ollakkin sellaista salaista teknologiaa joka on vuosia edellä tiedossamme olevaa teknologiaa.Ehkäpä hallitukset haluavatkin meidän uskovan johonkin ulkopuoliseen avaruudelliseeen mysteeriin vaikka oikeasti sellaisia ei olekkaan olemassa.:alien:
 
Kyllä mä arvostan Echoa tosi paljon ihmisenä, hän on kieltämättä paljon asiallisempi kuin minä, mutta minua vaan nyppii se asia suunnattomasti, että miljarditt ihmiset uskovat asioihin, joista ei todellakaan ole mitään todisteita. Eikä tule koskaan olemaankaan. Ja vielä tappelevat keskenäänkin verisesti uskon asioissa maailman tappiin asti.

Latte rakastaa tieteellisesti ajattelevana miehenä faktoja ja tässä yksi otos siitä, eli minua ei voi verrata mitenkään uskovaiseen näissä asioissa, koska todisteita löytyy. Ole hyvä ja tutustu
Mua taas ei nypi yhtään mihin ihmiset uskovat, koska mä en voi miljardien ihmisten ajatusmaailmaa muuttaa...sen takia tulen toimeen niin ateistien, agnostikkojen, kristittyjen, muslimien ym. kanssa:)

Siinä mielessä voi verrata, koska te molemmat uskotte omaan asiaanne;)
 
voihan tuo olla paljon mahdollista että hallituksilla on tuollaisia salaisia projekteja joita me kutsumme UFOiksi.Tiettävästi NASAn teknologia on huipputasoa joten en ihmettelisi etteikö maapallolla voisi ollakkin sellaista salaista teknologiaa joka on vuosia edellä tiedossamme olevaa teknologiaa.Ehkäpä hallitukset haluavatkin meidän uskovan johonkin ulkopuoliseen avaruudelliseeen mysteeriin vaikka oikeasti sellaisia ei olekkaan olemassa.
Höpöhöpö

Miksi uhrattaisiin satoja miljoonia/miljardeja projekteihin, joiden ei uskota tuovan mitään tulosta koskaan?


Tiede ja teknologia
Tämän luotaimen ansiosta Maan ulkopuolisen elämän etsintä nousee aivan uudelle tasolle – Nasan Tess-luotain löytää jopa 20 000 uutta eksoplaneettaa seuraavan kahden vuoden aikana
 
Mua taas ei nypi yhtään mihin ihmiset uskovat, koska mä en voi miljardien ihmisten ajatusmaailmaa muuttaa...sen takia tulen toimeen niin ateistien, agnostikkojen, kristittyjen, muslimien ym. kanssa

Siinä mielessä voi verrata, koska te molemmat uskotte omaan asiaanne
pssst. Latte lataa kokoajan uutta faktaa haviksista, en siis puhu mitään pelkästä uskosta :sneaky:
 
pssst. Latte lataa kokoajan uutta faktaa haviksista, en siis puhu mitään pelkästä uskosta
Pssst....PSSST:p

Mun alkuperäinen tarkoitus ei ollut saada todisteita ufoista, koska mulle on se ja sama onko niitä vai ei ja annan ihmisten uskoa vaikka joulupukkiin. :giggle:
Halusin vaan vähän ravistella sua tosta jatkuvasta Echon uskomisten piikittelystä:p
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

– Nasan Tess-luotain löytää jopa 20 000 uutta eksoplaneettaa seuraavan kahden vuoden aikana
Työehtosopimus-luotain :eek:
 
Höpöhöpö

Miksi uhrattaisiin satoja miljoonia/miljardeja projekteihin, joiden ei uskota tuovan mitään tulosta koskaan?


Tiede ja teknologia
Tämän luotaimen ansiosta Maan ulkopuolisen elämän etsintä nousee aivan uudelle tasolle – Nasan Tess-luotain löytää jopa 20 000 uutta eksoplaneettaa seuraavan kahden vuoden aikana
no onhan tämä tietenkin hyvä asia että etsitään maan asukkaille sopivia planeettoja avaruudesta,ja ihan kivaahan se on myöskin jos niistä löytyy myös noita eläviä bakteereja kivahan niitäkin on sitten tutkia onpahan jotakin tekemistä.Sehän myös tiedetään ettei tuo avaruuden tutkiminen ole mitään halpaa hupaa muutama miljardi ei siellä merkkaa yhtään mitään.
 
Pssst....PSSST

Mun alkuperäinen tarkoitus ei ollut saada todisteita ufoista, koska mulle on se ja sama onko niitä vai ei ja annan ihmisten uskoa vaikka joulupukkiin.
Halusin vaan vähän ravistella sua tosta jatkuvasta Echon uskomisten piikittelystä
Kiitos, mutta älä sää meikäläisestä aina murehdi. :sneaky:

Laten ateismi on kuin pisara meressä tai tavismies Ikeassa:
Pieni hukkuu suuren kaikkeuden äärelle :D
 
vierailija
Yhtäkkiä kookas pastilli syöksyi kohti merenpintaa ja kulki vajaat kaksi kilometriä muutamassa sekunnissa – eli teki liikkeen, joka ei ole mahdollinen nykyisellä lentotekniikalla.

Vuonna 2019 Underwood totesi The New Yorker -lehden haastattelussa aluksesta: ”Se ei liikkunut fysiikan tunnettujen lakien mukaan.”


Kyllähän nämä jo kertovat sen etteivät voi olla tältä planeetalta, muutenhan armeijoilla olisi käytössä tuollaisia super-hyperlaitteita.
Meitä on tarkkailtu koko historiamme ajan. Meitä paljon, paljon edellä kaikessa olevat vierailijat eivät halua tuhota omaa tieteen, teknologian, kulttuurin ym. historiaamme tuomalla itsensä ja tietonsa sekä teknologiansa esiin. Eihän meillä olisi newtoneja, einsteinejä, jobseja, gateseja ym., mikäli he olisivat puuttuneet jo aiemmin kehitykseemme. Muistakaa miten intiaaneille kävi Etelä-, Keski- ja Pohjois-Amerikassa. Me emme tunnistaisi ja havaitsisi kehittynyttä alienteknologiaa, vaikka se olisi keskellä Hakaniemen toria.
 
Deleted member 149094
Hahhaa! Kiinalaiset on edellä teknologiassa, kuten väittävät, länsimaalaiset sanoo sitä propagandaksi, kiinalaiset saavat tuplanaurut!!

(Joo, ja en oo kommari, vaikka puhun positiivisesti kiinalaisista)
 
Deleted member 149094
Höpöhöpö

Miksi uhrattaisiin satoja miljoonia/miljardeja projekteihin, joiden ei uskota tuovan mitään tulosta koskaan?


Tiede ja teknologia
Tämän luotaimen ansiosta Maan ulkopuolisen elämän etsintä nousee aivan uudelle tasolle – Nasan Tess-luotain löytää jopa 20 000 uutta eksoplaneettaa seuraavan kahden vuoden aikana
Koska jos se joskus tuottaisi jotain, puhuttaisiin niin suurista voitoista, että noi sadat miljardit olisi taskurahaa.

Lisäksi tuossa on kysymys myös maailmanherruudesta. Olisipa ollut kiva, jos tämä lauma olisikin päättänyt sijoittaa kaikki rahat onneen ja terveyteen, ja kellä olisi terveimmät kansalaiset, olisivat maailmanherroja. Sitten toki voisi olla, ettei keskusteltaisi netissä henkeviä ja yritettäisi sivistää aivottomia.
 

Yhteistyössä