On tuomittavaa haukkua seksuaalivähemmistöjä tai ihonvärin takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllä kelpaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyllä kelpaa

Vieras
Mutta me haukumme aivan estoitta:

- työttömiä

- lihavia, laihoja

- pitkiä

- lyhyitä

- rumia

- kauniita

- uskovaisia

- köyhiä

jne.

Koska suomalaiset ovat maailman suvaitsevaisin kanssa, kyllä kelpaa tässä maassa elää ja olla. Voitaisiinko rajoittaa pikkuisen riemua. Onko oma elämä ja itsetunto niin surkea, että sitä haurasta egoa pitää pönkittää haukkumalla jatkuvasti muita ihmisiä.

Emme me ainakaan hauku. Mä tunnen tasan yhden ihmisen, joka niin tekee ja se on mun anoppi. Missähän piireissä sä pyörit, jos se on sun mielestä enemmän sääntö kuin poikkeus?

Tyhmiä ja sivistymättömiä saatan vahingossa sättiä...

[QUOTE="Helmi S";25627933]Emme me ainakaan hauku. Mä tunnen tasan yhden ihmisen, joka niin tekee ja se on mun anoppi. Missähän piireissä sä pyörit, jos se on sun mielestä enemmän sääntö kuin poikkeus?

Tyhmiä ja sivistymättömiä saatan vahingossa sättiä...[/QUOTE]

No netissä ja seläntakana moni paskahousu haukkuu. Ei ole pokkaa sanoa päin naamaa, tulee löysät housuun ja ollaan niin mielinkielin.

Kuitenkin esitetään jotain suvaitsevaista maailmanparantajaa ja jotain Jeesusta joka kävelee vetten päällä. Suomalainen suvaitsevaisuus on valhetta ja itsepetosta aika monilla ihmisillä.

[QUOTE="Helmi S";25627998]Tai ehkä sä vaan olet hankala, kärkäs ja mustavalkoinen ihminen.[/QUOTE]

Harvemmin itse olen haukkujen kohteena, kunhan vain olen kuunnellut ehkä jo liikaa tämän maailman suvaitsevaisimman kansan suvaitsemista.

[QUOTE="Helmi S";25627933]Emme me ainakaan hauku. Mä tunnen tasan yhden ihmisen, joka niin tekee ja se on mun anoppi. Missähän piireissä sä pyörit, jos se on sun mielestä enemmän sääntö kuin poikkeus? [/QUOTE]

Samaa ihmettelen joka päivä kun luen tätä palstaa. Että missä ja miksi ihmisillä on niitä tuttuja, kavereita ja sukulaisia, jotka haukkuu ja mollaa muita. Toki poikkeuksia varmaan mahtuu piireihin kuin piireihin, mutta tuntuu että täällä tunnetaan lähes pelkästään hirveitä ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä kelpaa;25628015:
Harvemmin itse olen haukkujen kohteena, kunhan vain olen kuunnellut ehkä jo liikaa tämän maailman suvaitsevaisimman kansan suvaitsemista.

Oletko siinä käsityksessä, että esim homoseksuaaleissa ei ole työttömiä tai uskovia tai pitkiä tai mitä kaikkea listassasi nyt olikaan?

[QUOTE="vieras";25628054]Oletko siinä käsityksessä, että esim homoseksuaaleissa ei ole työttömiä tai uskovia tai pitkiä tai mitä kaikkea listassasi nyt olikaan?[/QUOTE]

Kyllähän tässä maassa tuomitaan jos ihmiset herjaavat jotain ihonvärin tai seksuaalisen suuntautumisen takia valtionjohtoa myöten. Mutta kaikkia muita sitten saa herjata ja haukkua estoitta. Aika omituista suvaitsevaisuutta.

Samat ihmiset jotka huutavat, että suvaitkaa perustavat facebookkiin viharyhmiä "tapetaan kaikki läskit", "työttömät pitää ampua" jne.

Köyhyys, lihavuus, laihuus ja tiettyyn pisteeseen asti työttömyys (miksei uskonnollisuuskin) ovat asioita joihin lähtökohtaisesti yksilö voi vaikuttaa itse. Siksi.

Tosin haukkuminen on aina väärin ja toisaalta aika vähän minun elämänpiirissäni sellaista edes tapahtuu.

[QUOTE="Sheddon";25628134]Köyhyys, lihavuus, laihuus ja tiettyyn pisteeseen asti työttömyys (miksei uskonnollisuuskin) ovat asioita joihin lähtökohtaisesti yksilö voi vaikuttaa itse. Siksi.

Tosin haukkuminen on aina väärin ja toisaalta aika vähän minun elämänpiirissäni sellaista edes tapahtuu.[/QUOTE]

Jokainen voi myös vaikuttaa siihen, ettei näyttäydy muiden silmissä kaksinaismoralistiselta kusipäältä.

En ole kuitenkaan perustamassa ryhmää "tapetaan kaikki kaksinaismoralistiset kusipäät"

Yhteistyössä