H
Höhhelihöh
Vieras
Mulla takana siis eka clomikierto. Clomit otin kp5-9. Testailin sitten ovista ja kp21 sain aamulla ja illalla kaksi viivaa tikkuun. Samana päivänä mulle oli määrätty s-progesteroni mittaus, jotta nähdään, olenko ovuloinut. Eilen sain tuloksen, arvo oli 3. Oma lääkäri oli lomalla ja paikalla oli ilmeisesti alkava naislääkäri... sanoin lääkärille, että tikutin samana päivänä oviksen, kun olin kokeissa. Lääkäri vaan toisti, että rvon pitäisi olla yli 15, jos olisin ovuloinut, eikä ottanut lainkaan huomioon, että olin ovuloinut noin viikon myöhempään, mitä yleensä ovuloidaan... ovulaatiotesteistä hän ei osannut sanoa mitään.
Nyt sitten määräsi otettavaksi 2 clomia joka kierrossa, jollei tärppää, ja lokakuussa seuraava käynti! Ovulaatiovaiheeseen nähden, arvoni oli kuitenkin hyvä.... kiva nyt alkaa popsia sitten kahta clomia. Sori, taisi tulla sekavaa sepustusta...
Nyt sitten määräsi otettavaksi 2 clomia joka kierrossa, jollei tärppää, ja lokakuussa seuraava käynti! Ovulaatiovaiheeseen nähden, arvoni oli kuitenkin hyvä.... kiva nyt alkaa popsia sitten kahta clomia. Sori, taisi tulla sekavaa sepustusta...