On tämä yötissistä vieroitus sitten yhtä helvettiä

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija ap
Jumpissa :D hahhahahaa, olen käynyt jumpassa viimeksi vuonna 2011. Sen sijaan esim pari työvuoroa viikossa minun on tehtävä ;)

Ja tuskin luontoäiti tarkoitti että äiti on imetyksestä niin uupunut, että sekä äiti ja vauva päätyy jonkun pedon suuhun; silloin muinoin :D nää biologia-vetoomukset on aina yhtä hauskoja.

Kiitos muista fiksuista kommenteista ja tsempeistä. Viime yönä vauva huusi miehen kanssa illalla pari tuntia, sen jälkeen taisi herätä kolmesti hetkeksi huutamaan. Mutta paremmin siis kuin edellisyönä.

Säälin vauvaanne :(
Jumpissa :D hahhahahaa, olen käynyt jumpassa viimeksi vuonna 2011. Sen sijaan esim pari työvuoroa viikossa minun on tehtävä ;)

Ja tuskin luontoäiti tarkoitti että äiti on imetyksestä niin uupunut, että sekä äiti ja vauva päätyy jonkun pedon suuhun; silloin muinoin :D nää biologia-vetoomukset on aina yhtä hauskoja.

Kiitos muista fiksuista kommenteista ja tsempeistä. Viime yönä vauva huusi miehen kanssa illalla pari tuntia, sen jälkeen taisi herätä kolmesti hetkeksi huutamaan. Mutta paremmin siis kuin edellisyönä.
Sairasta kidutusta huudattaa VAUVAA 2h kun löytyisi keinot auttaa. Järkyttäviä vanhempia olette!

vierailija
Mitä jos yrittäisit levätä päivällä? Tai nukkuisit vauvan kanssa perhepedissä niin, että vauva on rinnalla. Nämä ovat järjestelykysymyksiä. Oma valinta on se jos käy töissä lapsen vauva-aikana. Tämä sinun OMA valinta menee vauvan tarpeiden edelle. Ei nuo biologia vetoomukset ole hauskoja vaan ihan faktaa mitä ei sinun mielepiteellä muuteta muuksi. Jos haluat asiasta ottaa lisää selvää niin googlaamalla esim. kiintymyssuhdeteoriaa tai lukemalla lapsipsykologian kirjoja. Esim tulevaisuutta ajatellen niin noin 1,5 vuotiaana lapselle tulee ns. uudelleenlähestymisvaihe jolloin lapsi voi roikkua kokoajan lähellä. Huonosti käsitellyllä kriisillä tiedetään olevan yhteys myöhemmin kehittyviin persoonallisuuden häiriöihin, rajatila-ja narsistisiin häiriöihin.

Yhteistyössä