en en todellakaan ole.Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22724231:Algoma, miksi kirjauduit ulos?
Mistä se olis ääkköset yhtäkkiä löytänyt?Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22724231:Algoma, miksi kirjauduit ulos?
sitä ei tiedä nykyään mikä viirus koneestaki iskeeAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724273:Ei muuta kuin onnea matkaan, paras olla mahdollisimman suorasukainen että hän tajuaa mitä ajat takaa. Tosin silloin kaikki muutkin tajuavat mutta se on hinta mikä on maksettava täällä flirttailusta.
Ja se hyvä puoli täällä iskemisestä ja yhtymisestä myös on että täällä eivät veneeriset taudit leviä eikä ei-toivottuja raskauksiakaan saada alulle.
Pitääkö sua muka uskoa?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22724315:olen syytön. :attn:
pahoin pelkään, että et ole...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22724315:olen syytön. :attn:
Nuo ääkköset ovat pelkkää hämäystä!!! Tuollahan se sinulle puhui hempeitä toisessa ketjussa, kyllä minä ainakin huomasinAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724284:Mistä se olis ääkköset yhtäkkiä löytänyt?
Nyt taitaa olla kynän teroituksen aika sulla, penaali
Kiitos.Katsotaan huomaako huomenna kun seurailen perässä.Jaahas jaahas. Iskeminen alkakoon sitten vaan. Onnea aloittajalle. =)
Hyvä lohkaisu ja niin totta!sitä ei tiedä nykyään mikä viirus koneestaki iskee
No Algoman ja mun suhde alkoi jo silloin kun hän oli harmaa zxz! Se on vanha juttu Nytkö te vasta huomasitte meidät?Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22724356:Nuo ääkköset ovat pelkkää hämäystä!!! Tuollahan se sinulle puhui hempeitä toisessa ketjussa, kyllä minä ainakin huomasin
:hug: Kyllä varmaan. :heart: looooveeeee boaaaaatttt... Kyllä sä voisit mulle pikkasen kuiskata kuka se on..Kiitos.Katsotaan huomaako huomenna kun seurailen perässä.
Jännää! Tämä palstailu käy entistä kiinnostavammaksi kun voi leikkiä holmesin serlokkia ja tarkkailla kuka ketäkin on iskemässä... paha vaan kun jouluna on muutakin ohjelmaa mutta pitää yrittää ehtiä istua täällä sen minkä aikataulu ja niskahartiaseudun vaivat sallivat. Täällä nimittäin kipeytyy oikea käsi ja hartia/ niska!!!Kiitos.Katsotaan huomaako huomenna kun seurailen perässä.
Jos se ei ole saanut?Ihastuksen kohde on "äreän oloinen".