On tää normaalia seksissä?

• Viestiketjun aloittaja sexbombbis
  • Ensimmäinen viesti
sexbombbis
näutin todella paljon seksistä mieheni kanssa ja tuntuu hyvältä yms. enkä usko että mitään voisi paremmin
tehdä mutta mua kiusaa yksi asia. en nimittäin saa orgasmia yhdynnässä enkä ole koskaan
kenenkään muunkaan kanssa saanut.
Harrastamme siis seksiä ja mies laukeaa ja sitten hän menee suihkuun ja hoitelen
itse itseni loppuun. Saan orgasmin itsetyydytyksessä todella helposti, siinä ei ole
koskaan ollut ongelmaa..
Saako mut helposti yhdynnässä? Mitä voin tehdä että saisin? Jotenkin epänormaali olo.
Tuo on muuten minun ideani että mies lähtee suihkuun ja hoitelen itseni. Mies kyllä varmasti
hoitaisi minutkin loppuun mutta jotenkin hävettää kun en saa yhdynnässä..

Kun mies antaa minulle suuseksiä niin silloinkin pystyn laukeamaan mutta mikä tässä
nyt mättää etten saa yhdynnässä...????

Helpottaako jos kerron ettei läheskään jokainen nainen saa orgasmia yhdynnässä vaan nimenomaan klitoriksen kautta :)
Ja miehen siemensyöksy ei ole myöskään sama kuin orgasmi kaikille miehille. Voi olla että mies saa siemensyöksyn joka kerta mutta saa myös orgasmin vain jossain tietyssä asennossa.

Puhukaa, tunnustelkaa, tutkikaa ja ihmetelkää yhdessä, eikä erikseen.

"minä"
Ihan normaalia :) ja voi olla että vanhempana/kokeneempana vielä saat yhdynnässäkin, itse en ole tähän päivään mennessä saanut pelkästään siitä.

Mutta mielestäni aika kurja jos et anna miehellesi edes tilaisuutta tyydyttää sinua, vaan käsket suihkuun. Häpeäminen varmasti pahentaa vielä tilannettasi.

toimii
Laita mies selälleen ja käske hänen nostaa lantiotaan. Mene istumaan miehen päälle kasvot vasten miehen kasvoja. Laske ylävartalosi miehen ylävartaloa vasten ja liiku vaakatasossa edestakaisin, ei siis ylösalas. Näin klitoris ja G-piste saavat juuri oikeanlaista kiihotusta.

Kyllä toimii
Itse saan lähes aina orgasmin, mutta en ilman klitoriksen stimulointia. Tosin en tee sitä itse, vaan mies tekee. Kannattaa kokeilla: nainen päällä, hieman taakse nojaten, ja mies hyväilee sormella klitorista. On nimittäin aika jees, kun g-piste saa stimulointia "sisältä ja ulkoa". Sitten kun vielä löytää yhteisen rytmin siihen itse yhdyntä-liikkeeseen, niin toimii!

heppana
se on aika yleistä ettei nainen saa yhdynnässä. Mä en enää edes yritä. Mies hoitelee ensin minnut ja sitten harrastamme yhdyntää (kuulostipa oudolta). Minua jäisi harmittamaan toi jos pitäisi itse hoidella itseni, kuitenkin se suuseksi orgasmi on niin hyvä! :D

"hops"
Meillä monesti hoidellaan ensin minut. Tykkään, että mies sormeilee minua samalla kun omat sormenikin ovat samassa paikassa ;) Se on takuuvarma keino saada. Sen jälkeen, jatketaan rakastelulla ja monesti olen orgasmin jäljiltä niin herkkä, että saan pari lisääkin.

Mutta perus rakastelulla en saa. Enkä siten, että itse lisä-ärsytän klitorista rakastelun aikana.

No etkä sä tai miehesi voisi hyväillä sua yhdynnän aikana? Musta tuntuisi aika tylsältä hoidella itseni kun ukko on suihkussa.
Mulla oli koko ikäni sama ongelma, mutta sitten yhtäkkiä jostain syystä viime talvena aloin saamaan orgasmin yhdynnässä, tähän mahdollisesti syynä se että olin ekaa kertaa ilman mitään pillereitä pidemmän aikaa.

Yhteistyössä