On tää lahjojen tilaaminen ulkomailta halpaa! :o

• Viestiketjun aloittaja Tuomas Veturi fanin äiti
  • Ensimmäinen viesti
Tuomas Veturi fanin äiti
Tilasin juuri briteistä pojalle noita Tuomas Veturi puujunia, jotka siis sopii yhteen Brion radan kanssa. Tilasin kolme junaa ja niille tuli hintaa postikulujen kera 44,40 e.

Suomesta tilaamalla hinnaksi olisi tullut postikulujen kera 62,60 e.

Aika hullua.

Joo ja ite olen monta kertaa sitä murissut, kun briteistä tulee samoilla / jopa halvemmilla postikuluilla tuotteet kuin suomalaisesta verkkokaupasta. Ite kans paljon tykkään tilailla ulkomailta esim. lahjoja. Ei ole sitten ihan samanlaisia montaa paketissa.

Hah
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Mä ostin ikeasta. 2,90 neljä vaunua.
Näitä meilläkin on. Mutta ne tosiaan ei ole Tuomas Veturi sarjan hahmoja, vaan ihan tavallisia puujunia. 4veelle näillä asioilla on vissi ero.
Meillä ikäävajaa kaks, joten ns. merkkitietoisuus ei vielä ole nostanut päätään. Sitä odotellessa :)

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hah:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Mä ostin ikeasta. 2,90 neljä vaunua.
Näitä meilläkin on. Mutta ne tosiaan ei ole Tuomas Veturi sarjan hahmoja, vaan ihan tavallisia puujunia. 4veelle näillä asioilla on vissi ero.
Meillä ikäävajaa kaks, joten ns. merkkitietoisuus ei vielä ole nostanut päätään. Sitä odotellessa :)
Juu, tääkin tuli vasta nyt tänä vuonna. Aiemmin kelpas vielä ne Ikean ja Brion junat hyvin...

höpöhöpö
Alkuperäinen kirjoittaja mikku:
OLETTE TE KANSSA IDIOOTTEJA!!
NYT TÄYTYY OSTAA SUOMESTA KUN ON TAANTUMA!
RAHAT SUOMEN YRITYKSILLE, EI MIHINKÄÄN BRITTEIHIN!!
HÖPÖ HÖPÖ!!! Jokainen tilaa sieltä mistä haluaa!!! Ja jos ei Suomesta saa niin sitten vaikak ulkomailta!!!!!!

Vintti
Mä en ole enää uskaltanut Briteistä mitään tilata, kun viimeks kun yritin tilata, niin postikulut olivat älyttömät. Olisin tilannut legoja briteistä, jotka ois maksanut 200e, mutta postikuluja he pyysivät reilun 200e, joten en viitsinyt maksaa noista yli 400 euroa. Mistä brittikaupoista te saatte tilattua halvoilla postikuluilla?

ostan
Itse asun ulkomailla ja huomannut että postikulut ovat todella edullisempia kuin Suomessa. Täällä tulee juuri netistä jotain tilattuakin kun kulut siihen päälle ovat todella pienet.

Mä tilaan aika paljon Amazon.co.uk kautta. Tosin ihan kaikkia tavaroita ne ei pysty Suomeen toimittamaan. Ja siellä voi maksaa Visa Electronillakin. Toimitusmaksut on about samat kuin Suomessa ja tulevat nopeasti.

Ohis
Alkuperäinen kirjoittaja mikku:
OLETTE TE KANSSA IDIOOTTEJA!!
NYT TÄYTYY OSTAA SUOMESTA KUN ON TAANTUMA!
RAHAT SUOMEN YRITYKSILLE, EI MIHINKÄÄN BRITTEIHIN!!
Miksi ihmeessä? Juuri siksi ostan ulkomailta kun on taantuma ja rahat vähissä. Miksi suomalaiset kiskoo samoista tavaroista enemmän hintaa kuin ulkomaalaiset? Tukkuhinnat lienee samat kaikille...

Yhteistyössä