Joopa. Me ollaan ihan hirveässä räkätaudissa, minä ja pikku mies. Miehen piti huomenna lähteä töihin ja olla taas monta päivää käytännöllisesti katsoen pois: mä sain hirveän ressin että ei hemmetti, meillä on kämppä täynnä kokoamatonta keittiö kalustetta ja kaikki sekaisin, keittiö käyttökelvottomassa tilassa ja mä jään tänne yksin lasten ja koirien kanssa. Pienellä painostuksella sain kun sainkin sen hakemaan sairaslomaa: "Kato sanot niille että päätä särke ihan pirusti, ei ne millään voi mitata särkeekö oikeasti vai ei. Ja että on paha olo, tosi sellanen flunssainen. Ja painotat ett kun oot sellasessa ammatissa, niin päänsärkysenä on kyllä tosi veemäinen olla siell töissä. "
Kaveri teki työtä käskettyä sitt lopulta ja meni terkalle: kysyi vielä lähtiessään että vaikutanko mä nyt oikeasti tarpeeksi kipeältä?
Ja kun se tuli sieltä, se olikin kipeä oikeasti: viirus peräistä punoitusta kurkussa (eli tulehdus ) ja infektio astmakin oli herännyt henkiin.
Nyt se juo kolmatta finrexiniä tähän iltaan mutta tekee sitkeästi remonttia, kun sitä varten saikkuakin haki... :xmas:
Kaveri teki työtä käskettyä sitt lopulta ja meni terkalle: kysyi vielä lähtiessään että vaikutanko mä nyt oikeasti tarpeeksi kipeältä?
Ja kun se tuli sieltä, se olikin kipeä oikeasti: viirus peräistä punoitusta kurkussa (eli tulehdus ) ja infektio astmakin oli herännyt henkiin.
Nyt se juo kolmatta finrexiniä tähän iltaan mutta tekee sitkeästi remonttia, kun sitä varten saikkuakin haki... :xmas: