On tää nyt jumankauta kummallista!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Omien lastensa lisäks joutuu huolehtiin vielä naapurienkin muksut...

Omat muksut on sisällä, kun mun pikkuveli on meillä. Mutta nuo naapurin muksut näkyivät pomppivan tuolla meidän tontin takana olevassa aikas syvässä ojassa, josta kyllä varmaan jokaisen vanhemmat on sanonut että sinne EI mennä.
Ja ainakin polviaan myöten siellä olivat, yksi heistä mulle huuteli, että kivaa kun on märät saappaat ja sisähousut!
Yks muksuista oli rintaansa myöten märkä, verkkaripuku päällä. Kaatoivat litrakaupalla saappaista vettä.

Mä ilmotin tohon ihan rajanaapuriin rouvalle mesen kautta kun näytti paikalla olevan, mutta sanoi vaan että tietääpä varautua. Ja tuolla pihalla ne sisarukset vieläkin ovat, omassaan kylläkin, vaikka mä sanoin että menkää nyt hyvät ihmiset sisälle, ettette tuu kipeiks.

Ja yhden äiti soitti mulle ja pyysi sanoon pojalle jos näen että tulee syömään. Mä sit samalla sanoin, että on verkkaripuku hiukan märkä. Tää äiti sano, että tulee hakemaan ja äsken sen haki (asuvat tuolla muutaman sadan metrin päässä).
Tää poika ei tänään pihalle enään lähde, luulen.

Mutta nää kaks ressukkaa istuu vieläkin tuolla pihalla, äiti kävi äsken postin hakemassa, mutta ei ees sanonut muksuille mitään.

Tässä alkaa tunteen ittensä ihan kyyläks, kun täytyy huolehtia mitä nuoden muksut tekee, vaikkeivät edes leikkis meidän lasten kanssa sillä hetkellä...

Nää lapset on 6,5 ja 4v:t.
Ja täällä on n. 10 astetta lämmintä, sataa välillä vettä ja tulee tuolta järveltä aika kylmästi...

Yhteistyössä