On tää hullua :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Ensin laihdutin kun olin ylipainoinen(-27kg), paino oli pitkään samassa mutta nyt imettäminen taas laihduttanut LIIKAA. No nyt sitä sit syömällä syödään et saan muutaman kilon painoa lisää.

:O

Joo mä oon kuullu, että toi imettäminen on varsinainen kalorinpolttaja.

Urheilitko ja kiinteytitkö ollenkaan pudottaessas painoa? Tuli vaan mieleen se sun pikkari/biksuongelmaketju.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29294201:
no eikö se ole mukavaa kun saa syödä oikeen luvan kanssa :p

No onhan se, mutta silti ihan hullu olo, kun jokin aika sitten vielä piti laihduttaa :O ja nyt pitää syödä että lihoais :O

ja olen kyllä urheillut, mutta en todellakaan tarpeeksi.

Mulla imetys vei myös aika tehokkaasti kiloja, ensimmäiset kuukaudet. Tuudittauduin siihen että paino ei ainakaan nouse, ja söin hyvällä ruokahalulla (kohtuu terveellistä mutta isoja määriä, herkuilla höystettynä). Ja uuups.. vauvan ollessa 8-9kk tajusin keränneeni aika kivasti "vauvakiloja". Ja mulla on vieläkin mukana, kaveri on 2,5v. Ei kait se oli ko jättää sokerit vähemmälle ja liikkua vieläkin enemmän mutta ko...

Mulla oli myös imetyksen aikana tuo, että paino laski itsestään liikaa ja joutu syömään ihan sikana.

Noh, siinä olikin pidätteleminen sitten imetyksen loputtua, ettei syö enää samalla tavalla, vaan vähentäisi syömistä huomattavasti...
Huonolla menestyksellä, +6kg tullut imetyksen lopettamisen jälkeen.

No onhan se, mutta silti ihan hullu olo, kun jokin aika sitten vielä piti laihduttaa :O ja nyt pitää syödä että lihoais :O

ja olen kyllä urheillut, mutta en todellakaan tarpeeksi.

:O No on sulla elämä jännää :O Koita nyt pysyy laskuissa tolpillas :O Paljonkohan sun muuten sit pitäas painaa, ku oot just uudestaan raskaana vaikka edellinen synty just, sä oot laihtunu 27 kiloa ja vähän pitäs nyt lihoa? :O

Lisääntykää idiootit ja täyttäkää maa. Maa kiittää. Jakovasaurs (Season 3, Episode 5) - Full Episode Player - South Park Studios

Tuo on inhottavaa, itellä imetykset vei tosi paljon painoa ja meni pahasti alipainon puolelle vaikka söin kuin hevonen. Onneksi imetyksen jälkeen sain kropan taas nättiin kuosiin.

Yhteistyössä