On sitten meillä taloyhtiön talkoot!

Ja aina ukko vaan menee tuolla ja itse saan hoitaa muksut! Harmittaa, kun joka kerta sama juttu. Olen sanonut, että mielelläni maalaan, haravoin ja leikkelen piha-aitoja. Miksi aina naisen täytyy vahtia lapsia? Minäkin olen lasten kanssa 24h vuorokaudessa, niin olisi ihanaa vaihtelua, vaikka maalata tai haravoida!!!! \|O

Minä otin pojat mukaani maalaamaan grillikatosta, hieno tuli. =) Ja kyllä tuo pikkunenkin osaa jo itsekseen tehdä pihahommia esim haravoida.
Tosin meillä ei taideta enää järkätä taloyhtiön yhteisiä talkoita :/ on niin tulehtunut ilmapiiri nykyään,, :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:17 MorbidMama kirjoitti:
No eihän se tietty sama asia oo, mut eikö ne muksut mene siinä mukana?
Maalaamassa ja muuta?
Tätäpä ihmettelen myös.Meillä lapset ei jäis mistään hinnasta pois talkoista..*Makkaraa ja limua ja höpö talkkari *

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:20 menninkäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 17:18 Micosa kirjoitti:
Minkä ikäisiä lapsia?
Eikö ne siellä mukana mene pihalla.
Poika 2v ja mennä viipottaa tuolla mielellään, mutta 8kk ikäinen ei viihdy yhtään istumassa vaunuissa ja en jaksa kanniskellakaan koko aikaa.
No mä vähän aattelinkin että ovat pieniä...mut kais nyt vähäksi aikaa pääset? Mekin oltiin kolmisen tuntia, enkä itse olis jaksanutkaan kauempaa, mahani kans...tosin lapseni eivät ole enää niin vahdittavia tapauksia.

Yhteistyössä