on se vaan tuo meidän 11v aika veikko ! =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Vaikka treeneissä aina vähän fuskaa ja yrittää päästä mahdollisimman helpolla, nii melkein kisassa kun kisassa ( judossa) tuo mitalin. Tänäänkin on voittanut hopeaa. Kuinkahan mones mitali tuo onkaan. Hopeisia pojalla on aika monta , kaksi kultaa ja taitaa ola pronssinenkin =)

[QUOTE="vieras";23124844]teilläkö kaikki lapset harrastaa judoa? minkäikäisiä? onko ne itse valinnut sen harrastukseksi?[/QUOTE]

kaikki. Judo on todella hyvä laji, kehittää kaikkia lihaksia.
LApset ovat 16,15,11,9. laji sopii yhtä hyvin tytölle kuin pojallekin. Tosiasiassa vaan tyttöjä lopettaa enemmän, mutta tytöille varsinkin on tosi hyvä laji. oppii itsepuolustusta ja samalal tosieten huomioon ottamista.
Kaikki lapset tykkäävät lajista ja on sanottu että jos ei kiinnosta, saa vaihtaa, kunhan löytyy yhtä hyvä URHEILUharrastus tilalle. tyttö on 16 ja on innostunut myös pineempien valmentamisesta. Toki jokaiselle joskus tulee tunne ettei halua tai jaksa, mutta ei kerrasta tai kahdesta anneta periksi. ja koskaan ei ole pakotettu kilpailuista tuomaan mitalia, tai edes osallistumaan kilpailuihin, itse vaan haluavat menestyä. tuo 11v ja 9v olivat ttnän kilpailuissa. pienempi ei tällä kertaa saanut mitalia, mutta teki parhaansa, se riittää. tälläkertaa se ei rittänyt mitaliin.

Hauska kuulla, että on mieluinen harrastus lapsella.

Meillä ei koululaisella ole liikuntaharrastusta, koska hän itse (emmekä me vanhemmat ) ole keksinyt harrastusta, jossa ei tarvitsisi kilpailla.

Oli toi meiänkin poika kerran juassu ton cooperin testin samaan aikaan ku koulun paras!!!

Ja viiden kilometrin hiihossa jaksoi saman matkan kun voittaja!!

Ja ukolla on lähes aito keinonahka lompuuki!!

Notta kyllä täällä lapissakin voi menestyä!!!

Likalla on harrastuksina junnujumppa ja liikuntakerho. Ei siis mitään sellaasta, että olis kilpaaluja, mutta nuo riittää mun mielestä ihan hyvin 7-vuotiaalle. Lisäksi hän käy joskus ratsastamassa. Kävis varmaan usiemminkin jos tallit olis lähempänä.

Muoks. Onnea pojalle mitalista!

Likalla on harrastuksina junnujumppa ja liikuntakerho. Ei siis mitään sellaasta, että olis kilpaaluja, mutta nuo riittää mun mielestä ihan hyvin 7-vuotiaalle. Lisäksi hän käy joskus ratsastamassa. Kävis varmaan usiemminkin jos tallit olis lähempänä.

Muoks. Onnea pojalle mitalista!

ei judossakaan ole pakko kilpailla jos ei halua. ei se ole mikän pakko. on paljon judokoita jotka eivät koskaan kilpaile

Tää poika on tosissan hyvä hopeisia mitaleja on varmaan 6-7, 1 kultamitali ja ainakin yks pronssi. KAikki mitalit ovat yhtä arvokiata. Saahan kisoista aian roppakaupalla kokemusta ja uusia kavereita =)

Hieno homma, taas kerran :). Onnea mitalistille & mitalistin äidille myös :flower:

Minusta judo, taekwondo tai joku tuollainen olisi hieno harrastus meidän 7-vuotiaalle, mutta tyttö se vaan haluaa tanssia ja voimistella...hienoja harrastuksia toki nekin.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä