On se vaan niin väärin...

• Viestiketjun aloittaja krhhhh
  • Ensimmäinen viesti
krhhhh
... että toiset tulee raskaaksi vilkaisemalla ja itse taas ei sitten saa onnistumaan yhtään. Tässäkin kuussa ovis bongattu, seksiä oikeissa ajankohdissa harrastettu (vieläpä ilman ehkäisyä :D ) ja kaksi yhteistä lasta on eli kolmatta tässä yritetään.

Mutta ei. Ei sitten millään. Miten ihmeessä ne sukusolut ei nyt vaan voi osua kohdilleen kun kaksi kertaa aiemminkin ihan samoista soluista on lapsi saatu aikaiseksi ? Joka h...tin kuukausi odota ensin viikko kun vuotaa, sitten viikko ovista, sitten kaksi viikkoa piinailua joka päättyy taas... siihen että odotat taas kaksi viikkoa ovista.

Sitten taas toiset pullahtelee kuin vettä joisi. Ei tänä aamuna riitä ymmärrys ei :(

"..."
meilläkin tärppäs heti kun toivosta oli jo luovuttu. ei enää stressaamista ovulaation aikaan, onko mies ehkä yötöissä eikä pääsekkään siitoshommiin :D kiroamista kun ei ole varma ehdittiinkö kiksauttaa just sopivaan aikaan.
ja moneen kuukauteen ei näköjään kiksautettu oikeeseen aikaan :D

kunnes ei tehnyt edes mieli ovulaation aikaan ja pantiin harvakseltaan kun oltiin kyllästytty. ja noinphana juuri sellaisesta kierrosta plussasin :D ?

Meilläkin meni yli kaksi vuotta ennen kuin kolmannen kohdalla tärppäsi. Mutta meillä oli asennoiduttu niin, että jos ei enää tärppää, ei se maailma siihen kaadu. Tosin, joka kerta kun menkat alkoi, niin kyllähän se vähän kirpaisi, kun oli sitä niin toivonut.

Mä oon niin miljoonia kertoja kuullut sen saman vanhan viisauden,
ettei ne lapset tekemällä tule :)
Monille tärppää sitten siinä vaiheessa kun lakkaa stressaamasta ja liikaa yrittämästä, ja antaa luonnon hoitaa sen homman.

krhhh
Valitettavasti juuri tänään en osaa olla onnellinen kenenkään raskausplussasta. Luulen, että siihenkin tunteeseen on oikeus kun toivottu raskaus ei itsellä alakaan. Tiedän myös, että jos tulen itse joskus raskaaksi joku toinen voi ajatella samoin kuin minä nyt. Tänä päivänä en kaipaa sädekehää pääni päälle vaan aion ihan vaan omistaa pelkälle pettymykselle koko päivän. Sen kun käy läpi niin ei tartte sitten seuraavaa kuukautta sitä potea.

"..."
Täälä vähän samanmoisia pettymyksen tunteita... Tosin mä en nyt ihan noin fanaattisesti seuraa ovista ja laske päiviä :)

Meillä on jo yksi ihana lapsi jota laitettiin alulle 2vuotta, ja tätä toista ollaan nyt "harjoteltu" 8kuukautta. 8kuukautta ei nyt vielä ole mitenkään hirveen pitkä aika kenenkään elämässä , mutta pelottaa vähän että jos tässäkin menee sen pari vuotta, niin tulee kauheen suuri ikäero lapsille.. Tai joskus pyörii mielessä vielä ikävämmät mietteet, että jos ei meille enää tule lasta ollenkaan :eek: ..

krhhh
Vuosia kestäneen hormonaalisen ehkäisyn jälkeen ovulaation toteaminen on yksi ensimmäisistä asioista, joilla todeta oman hormonitoiminnan palautuminen. Myös käsittääkseni siihen ohjaa lääkärikin jos yrityksestä huolimatta ei lasta kuulu. Fanaattisuus on kylläkin ihan jotain muuta.

Yhteistyössä