On se vaan NIIN ihana tuo kivilaatta keittiössä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhis

Vieras
Taas tuli huomattua, kun lattiaa pyyhin kostealla :). Aivan ihana matsku, ei näy lommot tahi käytön jäljet, on lattialämmityksen ansiosta ihanan lämmin talvella + viileä kesällä ilman lämmitystä siis.

Roiskeet saa hyvin pyyhittyä, ei näy koirien tepastelu tai kaatuneet juomakipot.

Aivan kerrassaan UPEA lattia.
SUOSITTELEN!!!

Mä en tykkää! Jos putoo jotain lattialle niin hajoaa 100% varmasti. Samoin jos lapsi putoo tuolilta tai kaatuu, tulee pahaa jälkeä. Lisäksi kova seistä koko päivän esim leivontapäivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
eteisessä ja kodinhoitohuoneessa kylläkin. Meillä on keittiössä muovimatto ja olen tosi tyytyväinen (on ollut parkettiakin joskus, mutten tykännyt).

Parketti mun keittiössäni on kyllä vihoviimeinen vaihtoehto. Aina roiskuu vettä ympäriinsä, koko ajan kuivattava lattiaa, ettei se mene pilalle. :| Muovimattokin olisi parempi. Myös korkkilattiaa olen harkinnut.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
eteisessä ja kodinhoitohuoneessa kylläkin. Meillä on keittiössä muovimatto ja olen tosi tyytyväinen (on ollut parkettiakin joskus, mutten tykännyt).

Ihan mahtava myös keittiössä. Meillä sitä myös eteisessä.

Koiratkin tykkää, kun saavat lämpimällä lattialla talvella kelliä ja kesällä viilentää itseään siinä :D.
On todella huippu.

Meil on parketti enkä kyllä muuta huolisi. Eteinen ja khh ovat laattaa. Jotenkin puu on kotoisampi ja lämpimämpi materiaali olotiloissa.

En mä tiedä miksi parketti ois huono, ei me sitä uiteta. Hyvin on kestänyt. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Voitas vaihtaa :D Ite hinkkasin tänään ainaskin vartin pojan syöttötuolin alusta puhtaaks |O

Mikset laita siihen muovia? Helppo pitää siistinä.

Mun pitäis varmaan laittaa kuvaa mein keittiön muovimatosta.... meille ei ainakaan tule keittiöön enään muovimattoa.... ei oikeestaan mihinkään...
Onhan tää toki vanha jo tää matto mut siis vaikka kuin siivois ja puunais niin yhtä törkysen näköinen on vaikka mitä tekis tai jättäis tekemättä.
Reikiä joka paikassa.

Mie en keittiöön ottais, eteistilaan kyllä ja ehkä myös kodinhoitohuoneeseen.
Muovimatto ainakin antaa vähän joustoa, joten leipomispäivinä tai paljon keittiössä touhuillessa luulis jalkojen väsyvän kivilattialla.

Ja sen lisäksi astiat särkyy varmemmin ja lapsen kaatuessa tulee kivilattialla varmemmin ainakin se kunnon kuhmu.

Yhteistyössä