On se vaan mukavaa kun fiksuimmat naiset viitsivät satsata rintoihinsa miesten iloksi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitäs ap on tehnyt ulkomuotonsa eteen naisia (siis niitä kuvitteellisia) ilahduttaakseen? Suurentanut p..iään, muokannut takamustaan, treenannut vatsalihaksia..?

Pessyt edes hampaat ja ajanut parran?
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
vierailija
Tässä ulkonäkökeskeisessä ja muovisessa maailmassa aletaan varmaan pian isoja luomurintojakin arvioimaan kriittisesti kuten nyt pieniäkin. Eiväthän isot luomutkaan aina kauniit ole, vaikka massaa riittäisikin. Ehkä niillekin aletaan jossain vaiheessa enemmän ja enemmän tehdä ”kaunistamisoperaatioita”.
 
Toi Sointu on harvinaisen ärsyttävä tapaus. Katsoin Diilin tottakai. Sointu julisti heti voittamisensa jälkeen, että hän näytti miten tälläinen ja tämännäköinen nainen (tarkoittaen rintavarustustaan) voittaa busines-kisan. Ja voinen varmasti puhua monen suulla kun sanon, että Soinnun ulkonäkö ei kyllä kiinnittänyt mitään huomiota pelin tiimellyksessä. Mutta hänen itsensä mielestä hän osoitti, että kauniskin nainen voi olla fiksu! Niin… kukaan ei ole sanonut hänen olevan a. kaunis b. fiksu. Mutta pääasia että itse on tätä mieltä.

Nyt tämä ”kehitysjohtaja” ei sitten olekaan ollut esillä oikeastaan mistään muusta teemasta kuin alusvaatekuvista, silikonirinnoista ja erotiikasta. Eli on tullut hyvin selväksi, ettei hän ole Jaajon firmaan mitään exceleitä laskemaan ja myyntistrategiaa laatimaan. Hän halusi yksinkertaisesti vain julkisuuteen, että pääsi esittelemään silikonejaan.

Ja kauneus on todellakin hänen kohdallaan katsojan silmässä. Itse en pidä. Tykkään sensuelleista pehmeistä naisista, en yhtäön tuollaisista vähän kovista rääväsuisista tissiblondeista.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Sä nyt tykkäät hiukka poikamaisista naisista, eikä siinä mitään pahaa.
Niin, silikoniviritysten ystävät tulkitsevat kaikki vähänkään pienemmillä tisseillä varustetut poikamaisiksi. Minun kannaltani siinä ei ole mitään pahaa, mutta saattaa ehkä ikävästi kolahtaa pienitissiseen tyttöön, jolla muutenkin on itsetunto-ongelmia.

Poika mekossa?
 

Yhteistyössä