V
"Vieras"
Vieras
Oon kärsinyt unettomuudesta ja nukahtamisvaikeuksista vaihtelevasti koko elämäni ajan. Alkukeväästä tilanne meni ihan mahdottomaksi ja sain nukahtamislääkettä ja niha-särkyihin Sirdaludia illalla otettavaksi. Ja nykyään mä nukun, herään kyllä muutaman kerran yössä mutta nukahdan heti uudelleen ja aamulla jaksan nousta sängystä ylös ja aloittaa uuden päivän. Ennen mulla oli jatkuvasti hermot äärikireällä, nykyään vähemmän kireällä. Jaksan siivota ja hoitaa kaikki kotityöt, voin nauttia kauniista kodista ja lapsista ja elämästä ihan eri tavalla.
Jotkut mua tuomitsivat lääkkeiden käytöstä, esim. oma äitini on sitä mieltä että lämmin maito illalla riittäis ja kun hän nukkuu aina hyvin niin kellään muullakaan ei voi unen kanssa olla ongelmia.
Kunhan nyt vaan hehkutin miten ihanaa elämä on kun voi nukkua . Kukaan hyväuninen ikänsä ollut ei varmaan voi käsittää mitä helvettiä unettomuus on, kun ei vaan saa unta vaikka olisi kuinka kuolemanväsynyt.
Jotkut mua tuomitsivat lääkkeiden käytöstä, esim. oma äitini on sitä mieltä että lämmin maito illalla riittäis ja kun hän nukkuu aina hyvin niin kellään muullakaan ei voi unen kanssa olla ongelmia.
Kunhan nyt vaan hehkutin miten ihanaa elämä on kun voi nukkua . Kukaan hyväuninen ikänsä ollut ei varmaan voi käsittää mitä helvettiä unettomuus on, kun ei vaan saa unta vaikka olisi kuinka kuolemanväsynyt.