On se susi vaan niin ihana otus! Susi raateli koiranpennun sis. Linkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saiccu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saiccu

Aktiivinen jäsen
22.03.2005
4 195
0
36
Voi hittolainen! |O Ihmetyttää kyllä että miksi omistaja on pitänyt koiriaan yöllä ulkona, vaikka aiemminkin on susi raadellut siellä koiran.

Ja herkät, älkää avatko linkkiä, siellä on kuva.

Muoks. Linkki unohtui.. :ashamed: http://www.kouvolansanomat.fi/page.php?page_id=4&news_id=200825663991

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Susi on peto, so? Koiran omistajan tyhmyyttä jättää koira suden syötiksi.

Sitähän mä tossa jo ihmettelin, että kui koirat on jätetty aitaukseen jossa on ennenkin ollut susi kylässä.

Minnekkäs muualle????Voi vittu taas näitä kettutyttöjä!!!!!!!

Susi aattelee että no onpa mukavaa ku jätetään tässä talossa ruokaa tarjolle....osaa kyllä tulla takasin. En ymmärrä miks ei voi koiria ottaa yöks sisään. Täytyy niistä osata vastuu kantaa.

Sitähän mä tossa jo ihmettelin, että kui koirat on jätetty aitaukseen jossa on ennenkin ollut susi kylässä.

Sisälle sellaiseen paikkaan mihin susi ei pääse. Eläinrääkkäystä koiran omistajalta antaa koiriensa kärsiä noin.

No minnekköhän! Vaikka erillisiin sisätiloihin tietenkin jos alueella on jo entuudestaan ollut susia! Eipä tulisi minulle mieleenikään jättää omia koiriani yöksi ulos, edes tarhaansa, jos siellä on susi käynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
En mä nyt kyllä ymmärrä et aletaan haukkumaan koiran omistajaa. Tuskin hän kuitenkaan miksikään saaliiksi tahallaa on pentua tarjonnut.

Ei omistaja kyllä fiksustikaan toiminut. Ehkä toimii tästä eteenpäin. Toivottavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
eikö ne ny jumakeuta saa lupia kaataa niitä susia |O

Just..

tietääkseni niiden ei kuulu kotipihoissa vaeltaa. pitääkö niiden oikiasti antaa käydä ihmisten kimppuun ennenkö saadaan mitää aikaseks..

Etsipä huviksesi tilastoja montako ihmistä on joutunut susien tappamaksi Suomessa. Vertaa sitten vaikkapa koiraan. Eli samalla logiikalla lopetetaan kaikki koirat?

No minnekköhän! Vaikka erillisiin sisätiloihin tietenkin jos alueella on jo entuudestaan ollut susia! Eipä tulisi minulle mieleenikään jättää omia koiriani yöksi ulos, edes tarhaansa, jos siellä on susi käynyt.

Tässä on nyt pointtina se että ne sudet EI KUULU KOTIPIHOIHIN!!!!!pitääkö se ny vittu rautalangasta vääntää!!!??

Sudet ja hirvet on eläimiä joita en sääli vaikka niitä kaadetaankin. :ashamed: Meillä päin saa tosiaan pelätä susia ja hirvetkin hyppii tielle varsinkin syksypimeällä minkä kerkeää. Hirvikin on komea ja jylhän näköinen eläin mutta silti, minusta vaarallinen.
Susikin on komea eläin mutta yhtäkään sutta en sääli mikä täältä saisi kaatoluvan!

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
En mä nyt kyllä ymmärrä et aletaan haukkumaan koiran omistajaa. Tuskin hän kuitenkaan miksikään saaliiksi tahallaa on pentua tarjonnut.

Ei omistaja kyllä fiksustikaan toiminut. Ehkä toimii tästä eteenpäin. Toivottavasti.

Eli koiria ei saa pitää edes aidatulla alueella, koska se on eläinrääkkäystä jos vaikka se susi sattuu käymään aluella kahdesti parin vuoden sisällä.

Yhteistyössä