On se sitten prkl...

Valon kantaja

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 690
0
36
Välillä pistää ihan vihaks, se että käytetään hyväks toisen auttavaisuutta. Mies on sen verta hyväsydämminen, ettei tarvii pahemmin muiden pyydellä niin hän kyllä auttaa. Niin peltohommissa kun auton rassaamisissa.

Nyt kun meillä on autotalli projekti niin kas kummaa, ei ketään missään. Pohjat on kaivettu ja murske pohjalle. Yksinään mies sitten kottiskärryillä sitä sinne pohjalle kippaili koko iltapäivän. Voitte kuvitella kuinka oli puhki.

Joo, niinhän se menee, ei oo pakko jos ei taho. Mut olettas et ihmisillä olis ees hieman tajua. Mut ei. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
Joo, kokemusta on tollasista ihmisistä. Jotkut eivät tee vastapalveluksia lainkaan. :/

Ärsyttävää. Nääkin on vielä lähisukua ja rakentamisesta tietäviä mut ei. Ei niin ei. Hemmetti jos minä olisin kyseessä niin lakkaisin minäkin sitten auttamasta, mut empä usko et mies alkaa siihen.

Tunne erittäin tuttu! Minä olen lapsesta asti auttanut muita ja ollut aina auttamassa ja jeesaamassa. Töissäkin autan aina ihmisiä, että ei muilla olisi niin rankaa ja teen asioita valmiiksi jne. Kiitosta ei tule, eikä mitään muutakaan. Sitten kun itse tarvitsee apua niin paskat, ketään ei kiinnosta. Nyt olen niin tympääntynyt, että teen asioita vaan oman perheeni hyväksi. Ei kiinnosta!

Ei sun mieskään ihan pyytämättä/asiasta mainitsematta mene avuksi?

Pitää pyytää ihmisiä avuksi, ilmoittaa, että meillä olisi nyt autotallin ne ja ne -talkoot, että pääsetkö tulemaan avuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:

Pitää pyytää ihmisiä avuksi, ilmoittaa, että meillä olisi nyt autotallin ne ja ne -talkoot, että pääsetkö tulemaan avuksi.

En kai mä tietäsi ettei ketään ole tulossa jos ketään ei ole pyydetty..

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:

Tuo ei selvinnyt ekasta viestistäsi. Anteeksi ajattelemattomuuteni :) Ompa harmi, etteivät auta vastavuoroisesti, todella tympeää toimintaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:

Tuo ei selvinnyt ekasta viestistäsi. Anteeksi ajattelemattomuuteni :) Ompa harmi, etteivät auta vastavuoroisesti, todella tympeää toimintaa :/

Eipä taida selvittäkkään. Mutta joo, kyllä on kysytty aikaisemmin viikolla, ilmottelevat loppuviikolla ja kas, kaikilla jotain hyvin tärkeää..Ton kun olis saanu päivässä, mut ei todellakaan yksin. Eikä mustakaan olis apua ollu, päinvastoin melki..

Mut ihan totta on sekin, et monet kuvittelee, et autetaan pyytämättä ja sitten kitistään jälkeenpäin, kun ei ookkaan autettu. Mut vielä ei oo ajatustenluku konetta keksitty.

Yhteistyössä