on se sitte tehty tavallaan vaikeaksi (neuvolan th:n vaihto)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
haluan vaihtaa th:n kun keskinäiset kemiamme eivät toimi.

nyt mun pitää ensin täyttää lappu syistä miksi haluan vaihtaa ja se lappu sitten käydään yhdessä osastonhoitajan ja th:n kanssa läpi ja siinä päätetään onko syyt tarpeeksi hyvät th:n vaihtoon vai ei.

kamalan vaikeata. Meillä oli niin että täytin lapun ja annon terveyskeksukseen. Ja sit se vaihtui seuraavsta kerrasta. Tosin muutamia voima sanoja piti käytää. Tästä on kyl 4vuotta aikaa.

musta on jotenkin kiusallista käydä sit niitä syitä sen tällähetkellä oman th:n kanssa.
vaikka ei siinä mitään, pakkohan se on.

mut jotenki tuntuu et sit ne siinä keskustelussa kääntää mut kaks yhtä vastaan ja sori mut ei vaihdeta sulle th:ta ja sit on entistä vaikeampi käydä tällä nykysellä...

No mulla taas ei ollut mahdollista thn vaihto koska pienellä paikkakunnalla ei ollut toista thta johon vaihtaa. Ilmoitin rv 38 että lopetan neuvolakeikat ja sen jälkeen kontrollit sujui kuin rasvattu äpkl:lla.

Mutta hyvä hyvä että muutkin antaa palautetta saamistaan palveluista!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
musta on jotenkin kiusallista käydä sit niitä syitä sen tällähetkellä oman th:n kanssa.

mut jotenki tuntuu et sit ne siinä keskustelussa kääntää mut kaks yhtä vastaan ja sori mut ei vaihdeta sulle th:ta ja sit on entistä vaikeampi käydä tällä nykysellä...

Eihän se noin saa mennä. En usko, että sinun on oltava paikalla, sillä siihen lomakkeellehan on jo syyt kerätty.

Ja on pakko saada vaihtaa th:aa, JOS on muitakin th:jia, joille sinut voidaan osoittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Eihän se noin saa mennä. En usko, että sinun on oltava paikalla, sillä siihen lomakkeellehan on jo syyt kerätty.

Ja on pakko saada vaihtaa th:aa, JOS on muitakin th:jia, joille sinut voidaan osoittaa.

näin äsken joku osastonhoitaja sanoi kun kysyin että käydään keskustelu sitten vielä minun, hänen (siis osastonhoitajan) ja edellisen sen th:n kanssa.

ja on täällä paljon terveydenhoitajia kun ainakin kolme eri neuvolaa ja kaikissa joain 5 th:ta...

mut voinko mä vaatia etten käy sitä keskustelua enää tän nykysen th:n kanssa?! sit ne kattoo mua kummiski ku halpaa makkaraa