On se niin kumma, miten toisen ostajan mielestä tavara on hyväkuntoista ja toinen ostaja haluaa perua kaupan, koska se on niin huo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttävää

Vieras
Myin kaikki arabian KoKo astiamme, joita on käytetty aivan normaalisti, eli pientä käytönjälkeä oli, käytettyä myin. Puolet meni toiselle ostajalle ja puolet toiselle. Toinen ostaja kiitteli, että olivat käytetyiksi hyväkuntoisia ja toinen halusi samaisista astioista perua kaupan, koska olivat niin "kuluneita".
Miksi ostaa tuollaista tavaraa käytettynä, jos käytetyt eivät kelpaa, vaan niiden pitää olla uudenveroisia?? Totta hitossa astioihin jää käytöstä jälkiä, pieniä naarmuja tms.

Nyt meni postikulut minun piikkiini ja saan vielä astiatkin takaisin ja joudun myymään ne uudelleen :(

siis jos sen ilmoituksen yhteydessä mainitsit, että käytönjälkeä ON niin sun ei olis tarttenut edes suostua kaupan purkuun. eri asia jos olet uudenveroisena ne myynyt, silloin ei tietenkään tartte kulumia sallia.

Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:
siis jos sen ilmoituksen yhteydessä mainitsit, että käytönjälkeä ON niin sun ei olis tarttenut edes suostua kaupan purkuun. eri asia jos olet uudenveroisena ne myynyt, silloin ei tietenkään tartte kulumia sallia.

Miksi suostuit kaupan purkuun??

mä ostin sieltä kerran laatikollisen vauvanvaatteita, joissa oli kuntoluokitus hyvä. vaan oikeasti, ne oli niin hirveässä kunnossa (nukkaisia, ryppyisiä, jopa tahraisia) että heitin joka-ikisen rytkyn suoraan roskikseen. vaan enpä viitsinyt myyjää enää häiritä, koska oli jossain välissä upottanut ilmoitukseen maininnan "osassa vaatteissa puutteita" Helkkarin ovelasti tehty, sillähän se kattoi sit vaikka minkälaiset puutteet. ääh. noh, opinpahan huutamaan vaan sellasilta jotka on saaneet vaatekaupoista useamman positiivisen palautteen!

Alkuperäinen kirjoittaja kolmentytönäiti:
tympeää tosiaan. Minulle on käynyt samanlain. Siispä ne jotka huutaa vaatetta ja tavaroita, jos olette ostamassa käytettyä äläkää vaatiko uutta, uusia naarmuttomia ja tahrattomia saa kaupasta menkää sinne.

Myytkö tahraisia käytettyjä vaatteita?
Tahrattomien käytettyjen vaatteiden myynti ei pitäisi olla ylivoimaista.

Yhteistyössä