On se kumma =o/

Justiina 2004 the tuulitunneli

Aktiivinen jäsen
16.03.2006
1 070
0
36
Pyykkivuori
Kun mä illalla nukkumaan mennessä päätin, että nukun ainakin puolille päivin, kun kerta siihen on mahdollisuus. :headwall:
Ja illalla pitää jaksaa bilettää. :xmas:
No ei perhana, kun heräsin tossa tunti sitten. :o
Niin ja laitoin oikein herätyskellon valmiuteen, etten vaan nuku yli puolenpäivän.
Mä sitten varmaan pilkin illalla baarissa,,,, :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:
mä käytän useesti viinan kanssa blandiksena sitä punasta fenixiä (piristävää )
ja kummasti jaksan aamu neljään saakka vaikka oisin noussu jo kuudelta ;)

Juu, mä toissa viikonloppuna join pari ediä, että jaksoin pämpätä.... Jaksoin vähän liiankin myöhään,,,, (jurrissa kuin apina)
Mutta jos tänään ottaisin vaan yhen edin, niin ei mee liian myöhään. :laugh: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Justiina 2004:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Etkä ees pilkkiny, vaan rrrranskalaisittain korostaen keskustelit sivistyneitä ja vejit falafel palleroita :D

Nii ii iii,,, mä jakshoin khoska rrrred bulllll antaaa siiiivet,,,,
Mutta nyt mä melkein nukuin kellon ympäri,,, olin aamusella hereillä ja otin napin ja jatkoin unosii,,,,

Mites se kuva muuten? :whistle:

No mä kelasin et haluutsä ihan oikeesti et laitan sen :D Khyl mä laitan jos annat luvan.

Etkä ees pilkkiny, vaan rrrranskalaisittain korostaen keskustelit sivistyneitä ja vejit falafel palleroita :D

Mutta nyt mä melkein nukuin kellon ympäri,,, olin aamusella hereillä ja otin napin ja jatkoin unosii,,,,

No mä kelasin et haluutsä ihan oikeesti et laitan sen :D Khyl mä laitan jos annat luvan.

anna mennä.... kuahautetaan vähän,,,,

anna mennä.... kuahautetaan vähän,,,,

Meni jo
h040.gif

Yhteistyössä