On se kumma ku ei saa nukkua pitkään vaikka lapset ei kotona >:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Januliittus

Aktiivinen jäsen
19.12.2007
4 359
0
36
Jyväskylä
Ottaa niin päähän ku tahtois nukkua kerrankin pitkään ku lapset mummolassa. Koirat kyl pitää huolen ettei saa nukkua |O Toinen aloitti haukkumalla kotia tulevia naapureita kolmen aikaa. Toinen hiukan sen jälkeen raapi ovea koko ajan ja vinku aamuun asti |O

Joo ei tässä yhtään väsyny olo oo ku piti nousta ylös jo puol 9 :( :kieh:

Ymmärrän hyvin...Meillä koiralla juoksu ja ravaa aina sen aikaan kolme kertaa yössä pissalla. ei yhtään huvittais koiran takia nousta, kun lapset nukkuvat kuin enkelit. Toinen maanvaiva on mies, joka ennen oli aamu-uninen, mutta nyt alkanut herätä kuudelta, ja herättää tietysti minutkin, kun ei osaa hiljaa liikkua :/ . Kai ne kunnon yöunet on iäksi menneet...

Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:
Ymmärrän hyvin...Meillä koiralla juoksu ja ravaa aina sen aikaan kolme kertaa yössä pissalla. ei yhtään huvittais koiran takia nousta, kun lapset nukkuvat kuin enkelit. Toinen maanvaiva on mies, joka ennen oli aamu-uninen, mutta nyt alkanut herätä kuudelta, ja herättää tietysti minutkin, kun ei osaa hiljaa liikkua :/ . Kai ne kunnon yöunet on iäksi menneet...

:/ Kurjaa ku joutuu koiraa noin monta kertaa käyttää yöllä pihalla :(

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
No niin ollaan, mut ihmettelen että miks ne tekee AINA noin ku lapset on poissa. Jos lapset kotona niin nukkuvat ihan kiltisti koko yön, siis koirat!

Selitys on luultavasti aika yksinkertainen, niiden lauma ei ole koossa kun lapset on poissa. Luultavasti just sen vuoksi kuuntelevat tarkemmin mitä naapurustossa tapahtuu, odottelevat lapsosia takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Höh, mut onneks voi aina nukkua päikkärit :heart:

Aivan =) Mut pitäis kyl lähtä lapsia hakee kotiakin tässä kohta puolin, et taitaa jäädä päikkärit väliin.

Auts, no saitte onneks kahden keskeistä aikaa kuitenkin..

Joo.. Tai no siivottiin eilen melkein koko päivä. Piti "desinfioida" koko kämppä, jos vaikka lapset alkais pikku hiljaa paranee!! Et ei tossa paljon "yhteistä" aikaa ollu ku mä väsähdin ihan totaalisesti siivousurakan jälkeen :(

Alkuperäinen kirjoittaja :
Oletin ap että miehesi ei antanu sun nukkua!!!??=)=)

:D :D :D Kyl se antoi mun nukkua :D Tuol se viel itse koisii. Menisin itsekin nukkumaan, mut jostain kumman syystä ei enää väsytä |O

Näin juhannuksen alla kunnon aamujumppa vois tehdä terää...=)=)!!!Onkohan mulla joku tauti ku tollaset pyörii vaan mielessä?!?=)

Höh, mut onneks voi aina nukkua päikkärit :heart:

Aivan =) Mut pitäis kyl lähtä lapsia hakee kotiakin tässä kohta puolin, et taitaa jäädä päikkärit väliin.

Auts, no saitte onneks kahden keskeistä aikaa kuitenkin..

Joo.. Tai no siivottiin eilen melkein koko päivä. Piti "desinfioida" koko kämppä, jos vaikka lapset alkais pikku hiljaa paranee!! Et ei tossa paljon "yhteistä" aikaa ollu ku mä väsähdin ihan totaalisesti siivousurakan jälkeen :(

No toivotaan kuitenkin että siitä olis jotain hyötyä sitten :)

:D :D :D Kyl se antoi mun nukkua :D Tuol se viel itse koisii. Menisin itsekin nukkumaan, mut jostain kumman syystä ei enää väsytä |O

Näin juhannuksen alla kunnon aamujumppa vois tehdä terää...=)=)!!!Onkohan mulla joku tauti ku tollaset pyörii vaan mielessä?!?=)

Nyt ei aamujumpat kiinnosta ku on se aika kuukaudesta :| Sopivasti alkoi eilen ku lapset lähti.. Sun täytyy tehdä tuolle sun "taudille" jotain ;) :D

Meillä taas kissa ei anna mun nukkua. Se on tottunut että herään aamuisin 4 aikaan töihin, niin sitten kun olis vapaata ja sais nukkua, niin viimestään klo 5 se tulee herättämään ja vaatii ruokaa :D

Nyt ei aamujumpat kiinnosta ku on se aika kuukaudesta :| Sopivasti alkoi eilen ku lapset lähti.. Sun täytyy tehdä tuolle sun "taudille" jotain ;) :D

Joo,no tääläkin pyörii pari alle kouluikästä joten nyt en ainak pysty "hoitamaan tautia",mut katotaan jos illemmalla...=)Hyvä jussia kuitenkin!

Yhteistyössä