P
päätön
Vieras
kun ensin valitetaan kun en anna meseosotetta ja sitten kun se on julkisesti näkyvillä niin on jopa 1 rohkea löytyny
:attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mulla ei edes ole meseä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:No ehkä tää sun pikku mainos kerää nyt hullun lauman naisia sun meseälämää vilkastuttamaan :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:No ehkä tää sun pikku mainos kerää nyt hullun lauman naisia sun meseälämää vilkastuttamaan :xmas:
arvasit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt kun olet siinä niin, mikä se sun salainen ammatti on. Äläkä nyt enää viitsi vehdata.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mulla ei edes ole meseä![]()
no sä oletki vähän outo :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Se pitää nykyään olla facebook-osoite joka on näkyvillä, ei mese enää riitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt kun olet siinä niin, mikä se sun salainen ammatti on. Äläkä nyt enää viitsi vehdata.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mulla ei edes ole meseä![]()
no sä oletki vähän outo :xmas:
Enkä oo:kieh:
*menee yksin nurkkaan itkemään* :'( :'( :'(
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no ei nyt ollu tarkotus itkettää :hug: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no ei nyt ollu tarkotus itkettää :hug: :wave:
*tulee pois nurkasta*
Pitäskö nyt kuitenni pitää mykkäkoulua?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt kun olet siinä niin, mikä se sun salainen ammatti on. Äläkä nyt enää viitsi vehdata.
Ei kai se työkseen vehtaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no ei nyt ollu tarkotus itkettää :hug: :wave:
*tulee pois nurkasta*
Pitäskö nyt kuitenni pitää mykkäkoulua?
sinä mykkä, pystytkö oleen edes 5 minuuttia![]()
jatketaan vaan ihan normaalisti =)