On se kumma, ettei ihmiset osaa liikkua vaunujen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En ymmärrä noita, jotka tunkevat kolmipyöräisten vaunujensa kanssa kaupan rullaportaisiin, vaikka vieressä olisi vapaa hissi käyttää. On aika järkyttävän näköistä menoa, kun vaunut on portaissa täysin ympäri pyörivän eturenkaan varassa ja heiluvat ja keikkuvat ja äiti käskee lasta pysymään liikkumatta, että pysyisivät pystyssä kippaamatta.

Tai sitten tungetaan bussiin, eikä osata laittaa rattaiden jarruja päälle. Taaskin jonkun mummo seikkaili jarruttomien rattaiden kanssa bussissa. Varmaan työnsi vielä ne matalalattia-autosta ulos ja sen päälle haukkui bussikuskin, kun vaunut meinaavat kipata pahasti, ulos vetämällä pääsee ongelmitta. Tällä kertaa jäin pois itse ennen heidän lähtöään, mutta monta kertaa on tullut tuollaistakin nähtyä.

Mua tääs ärsyttää kun mammat tunkee niittä emmarunkkaa-vankkureiden kanssa niin hissiin että muut ei mahdu,vie kaikki paikat bussista ja suistaa jalankulkijat kadulta.

Muuten samaa mieltä, mutta yleensä ne hissit ei oo vapainaa, vaan jotkut valopäät mummot ajelee niillä ylös alas. Ja monet bussikuskit kyllä ajavat niin poukkoilleen, ettei se vaunujen jarru auta paikallapysymiseen mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja nojaa:
Mua tääs ärsyttää kun mammat tunkee niittä emmarunkkaa-vankkureiden kanssa niin hissiin että muut ei mahdu,vie kaikki paikat bussista ja suistaa jalankulkijat kadulta.

Pikkasen taidat olla kade? :D

Käyppäs kuule katsomassa huutonetistä, sieltä saattaa löytyä niin edulliset emmaljungat että sullakin olisi niihin varaa!

Itteä vituttaa ku kauhea mammakööri tulee busseihin kauheilla multijumbosaatanan isoilla rattailla ja tukkivat koko keskikäytävän isoilla perseillään, kun eivät voi mennä istumaan. Sit kattovat pahasti, jos pyydetään väistämään.

Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
Muuten samaa mieltä, mutta yleensä ne hissit ei oo vapainaa, vaan jotkut valopäät mummot ajelee niillä ylös alas
Kyseisessä paikassa ei ole sitä ongelmaa, oli H&M:n hissi liikkeen kahden kerroksen välillä :D Siellä näkee harvoin mummoja.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:

Käyppäs kuule katsomassa huutonetistä, sieltä saattaa löytyä niin edulliset emmaljungat että sullakin olisi niihin varaa!

Mä en kiitos tarvii,multa löytyy sekä tyyliä että rahaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ärgh:
Itteä vituttaa ku kauhea mammakööri tulee busseihin kauheilla multijumbosaatanan isoilla rattailla ja tukkivat koko keskikäytävän isoilla perseillään, kun eivät voi mennä istumaan. Sit kattovat pahasti, jos pyydetään väistämään.

Bussissa kun ei saa jättää rattaita/vaunuja yksikseen käytävälle, eikä varsinkaan lasta yksin niihin. Siks on vaan niinku pakko "tukkia" käytävää...
Vaiks ite koitan aina mennä ävhän sinne vaunujen väliin pois tieltä.

Niin, sinullahan taisi olla ne Bugaboot.
Minä sain uudet Emmaljungat lahjaksi kun lapsi syntyi. Roskiinko olisi pitänyt heittää? "Hyi kauhea kuinka tyylittömät ja halvat vaunut yääk!!" ?

No niin. Eiköhän noiden vaunujen kanssa tolloilevat ole monesti juuri niitä lasten mummuja jotka on värvätty hoitajiksi. Heillä kun ei ole sitä jokapäiväistä kokemusta kärryjen liikuttelusta, niin saattaa välillä tulla näitä "bussista ulostulovaikeuksia" joita ap kuvasi. Muille mammoille malttia, ei tarvitse käyttää vauvaa hyökkäysvaununa.

Entäpä sit tuplaemmaljungat!! :o

Juu, sellaiset meillä ja huutiksesta löytyi. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja KarO:

Minä sain uudet Emmaljungat lahjaksi kun lapsi syntyi. Roskiinko olisi pitänyt heittää? "Hyi kauhea kuinka tyylittömät ja halvat vaunut yääk!!" ?

Itseasiassa meillä on phil&tedisit. Oltaisiin ilmaiseksi saatu emmaljungat mutta kielätydin ihan sen takia että ne on vaikeat käsitellä,vie tilaa ja on saakelin rumat.

Alkuperäinen kirjoittaja KarO:

Itseasiassa meillä on phil&tedisit. Oltaisiin ilmaiseksi saatu emmaljungat mutta kielätydin ihan sen takia että ne on vaikeat käsitellä,vie tilaa ja on saakelin rumat.

Se nyt on ihan makuasia. Itse tykkään ja kun ei ole tilan puutetta kotona eikä auton paksissa niin eipä ole ongelmia. Enpä kyllä noita phil&tedsejäkään kauniiksi sanoisi....

Matalalattiabussista pääsee sokea, kädetön ja tyhmäkin ulos vaunujen kanssa ilman apua. Mutta yksi lähellä asuva äippä ei pääse. Bussi ajaa ihan jalkakäytävän reunaan ja kuljettaja kallistaa autoa niin, että tarvitsee vain työntää vaunut autosta ulos, ja siltikin tuo äiti joka kerta raivoaa ja mäkättää joko kanssamatkustajille tai kuljettajalle siitä että ei saa nostoapua. Onneton ämmä joka ei varmaan pääse kotona kynnyksen yli ilman nostoapua!

Yhteistyössä