On se kumma että tuota karkkia pitää syödä, vaikka huomaa, että voi paljon paremmin ilman sitä

nyt oon taas ollut sokerilakossa kuukauden, ja kyllä on hyvä olo. ja sokerinhimoakaan ei ole. silti yleensä muutaman viikon tai kuukauden kuluttua lopettamisesta tulee sorruttua, vaikka siitä seuraa vaan väsymystä ja hampaatkin voi sillooin huonommin. Ientulehduskin on taas häipynyt sokerittomuuden myötä
 
vierailija
nyt oon taas ollut sokerilakossa kuukauden, ja kyllä on hyvä olo. ja sokerinhimoakaan ei ole. silti yleensä muutaman viikon tai kuukauden kuluttua lopettamisesta tulee sorruttua, vaikka siitä seuraa vaan väsymystä ja hampaatkin voi sillooin huonommin. Ientulehduskin on taas häipynyt sokerittomuuden myötä
Höpö höpö. Me ei oo ostettu kymmeneen vuoteen. Joku pätkispatukka joskus mut ei koskaan karkkia
 
vierailija
nyt oon taas ollut sokerilakossa kuukauden, ja kyllä on hyvä olo. ja sokerinhimoakaan ei ole. silti yleensä muutaman viikon tai kuukauden kuluttua lopettamisesta tulee sorruttua, vaikka siitä seuraa vaan väsymystä ja hampaatkin voi sillooin huonommin. Ientulehduskin on taas häipynyt sokerittomuuden myötä
Mene heti ruoan jälkeen kauppaan niin sokerinhimo on pienempi. Jää karkit hyllyyn.
 

Yhteistyössä