on se kiva kun toisia soitellaan kotoota töihin:D *puoliturhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
miehelle soitettiin ja tarjottiin duunipaikkaa.. mutta se on helsingissä.

Oli ne tarjonnu palkkaa min. 3000e mutta on neuvoteltavissa ylöspäin.

Olivat tarjoutuneet kämpänki hommaamaan MUTTA eivät ilmeisestikkään tiedä et meit on kolme:D kyse on mainostoimistosta.

sanoin et joo jos hommaavat sellasen ison neliön hesasta niin voin harkita ja kämpän vuokran suuruus näkyy sit palkassa:D ( en kyl lähe eikä mieskään ole suostuvainen hesaan muuttamaan.)

Palkka olis mairee mutta kulkeminen lahti-hki-lahti ei kyl tuu kysymykseen ja se et tyttö menee eskariin ja pk menee kiinni klo:17

kyllä mä hesasta töitä saisin mutta en muuta. Tää lahtikin meinaa olla jo liian lähellä välillä

Miksei mua soiteta tolla palkalla duuniin :saint:

Tosin on mulla työ ja ihana onkin. Raha ei oo kaikki vaikka tollanen tarjous kieltämättä kuulostaa aika kutkutavalle.

ja ukolla on työpaikka hienossa firmassa jo.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
oletko vuorotyös vai miksi et voisi hoitaa tarhaa itse ja mies saisi kokeilla duunia =D

mulla on kaksvuorotyö ja työajat sijoittuu 07-20.30 välille. se tarkoittais et jouduttais vaihtamaan hoitopaikkaa päiväkotiin jossa olis mahdollisuus iltahoitoon.

miehellä nyt 8-16 työaika ja työpaikalle menee 10min polkupyörällä ja tarhaki 1km pääs

kysyi kyllä et olisiko mahdollisuus etänä tehdä mutta ei kuulemma.

Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:
Sitä tuntee ylpeyttä siipastaan :D

kyllä oon ihan älyttömän ylpee! :heart: nykyiseenkin työpaikkaa hänet haettiin edellisestä firmasta tarjoamalla parempaa liksaa, etuja ja kaiken melkein sai mitä pyys. jopa 4vkon loman heti.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
oletko vuorotyös vai miksi et voisi hoitaa tarhaa itse ja mies saisi kokeilla duunia =D

mulla on kaksvuorotyö ja työajat sijoittuu 07-20.30 välille. se tarkoittais et jouduttais vaihtamaan hoitopaikkaa päiväkotiin jossa olis mahdollisuus iltahoitoon.

miehellä nyt 8-16 työaika ja työpaikalle menee 10min polkupyörällä ja tarhaki 1km pääs

=/ kuulosti vaan hienolta mutt jos 10 min matka duuniin nyt niin en kylä itekkään vaihtaisi :)

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

=/ kuulosti vaan hienolta mutt jos 10 min matka duuniin nyt niin en kylä itekkään vaihtaisi :)

joo ei kyl ajamaan houkuttele 200km pväs.

Yhteistyössä