on se kiva kun kotonakin vedätetään

Taevahan Tosi

Aktiivinen jäsen
28.01.2008
11 227
2
38
Hemmetti joku oli sitten tehny källin ja vaihtanu appelsiinituoremehu tölkkii viinimarjamehua :kieh: katoin pimeessä keittiössä mukiin et mitä *piip* tämä on kun on ihan violetin väristä ja sit katoin tölkkiä et kyllä mä sen oikeesta tölkistä otin :o :kieh: Jos olisin varma et mies oli tän takana niin vaihtasin sen eväsleipien väliin jonkun yllärin :saint:

Mulle tuli yht äkkiä kamala ikävä LTOta :o :o
teki miehelleen källin kun sitä ärsytti kun mies jätti leikellyt varpaankynnet pöydälle- LTO pilkkos ne pienemmiksi ja upotti kultansa kahvimukiin ne :heart: :heart:

Muistatteko?

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
teki miehelleen källin kun sitä ärsytti kun mies jätti leikellyt varpaankynnet pöydälle- LTO pilkkos ne pienemmiksi ja upotti kultansa kahvimukiin ne :heart: :heart:

Muistatteko?

yök!

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:

Muistatteko?

Hyi kauhee.
Mun mies inhoo kans kynsien palasia ja mulla joskus jää "joku hyvä" (varpaiden kynsien repijät ymmärtää ton "hyvän"...) ei nyt ihan keittiön pöydälle, mutta jonnein kuitenkin. Semmoseen paikkaan, mikä miestä inhottaa.
Pitää kai alkaa varoa, kun mies kutsuu aamukahville :O

Yhteistyössä