On se herran jestas kumma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaa

Vieras
Täysin käsittämätöntä että modet antaa tuon jybiksen ketjun olla rauhassa mutta kokivat tarpeelliseksi poistaa ketjun jossa keskusteltiin SAAKO NAINEN OLLA UIMAHALLISSA ALASTI VAI EI koska yhden tietyn moden mielestä KESKUSTELU OLI PELKKÄÄ EIPÄS JUUPAS VÄITTELYÄ?

En ymmärrä en!!!

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
mä en ainakaan löytäny enää ja kun yritin kirjottaa sinne niin sivu rupes näyttää erroria :whistle:

samoin. Johtukohan sitten että siellä nimiä näytettiin vaikka ne näkee muualtakin! Ja on jo tuomittuja et ei salaista tietoa kuitenkaan. Mut sulle sanon että laita vähän ton pojan syntymä aikaa piiloon kun voivat siitä sut tunnistaa!?

Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
mä en ainakaan löytäny enää ja kun yritin kirjottaa sinne niin sivu rupes näyttää erroria :whistle:

samoin. Johtukohan sitten että siellä nimiä näytettiin vaikka ne näkee muualtakin! Ja on jo tuomittuja et ei salaista tietoa kuitenkaan. Mut sulle sanon että laita vähän ton pojan syntymä aikaa piiloon kun voivat siitä sut tunnistaa!?

voi olla..ja laitettu on ;)

Minäkin luin ekan sivun jybiksen ketjua ja ylläri ylläri kun olin vaihtamassa sivua niin tuli error. Mietin vain että kun heinon surmat on kuitenkin julkinen juttu niin miksi se piti täältä poistaa?

sitä minäkin mietin että vuosia sitten tapahtunut ja selvitetty juttu..ja jokainen voi siitä kaikki tiedot itselleen hankkia vaikkapa googlen avulla.
eikä siellä nyt pahempaa eripuraa ollut,kaikilla oli oma mielipiteensä asiasta.saa nähdä rapsahtaako mulle yv :whistle:

sitä minäkin mietin että vuosia sitten tapahtunut ja selvitetty juttu..ja jokainen voi siitä kaikki tiedot itselleen hankkia vaikkapa googlen avulla.
eikä siellä nyt pahempaa eripuraa ollut,kaikilla oli oma mielipiteensä asiasta.saa nähdä rapsahtaako mulle yv :whistle:

Mutta sä julkisesti myönsit että melkein rikollisen kanssa meinasit kaveerata :D Sehän ei täällä käy, ei edes lieventävänä asianhaarana ettet ole silloin aikanaan heinon surmiin perehtynyt :laugh:
Eli selvä banni, melkein kaveeraus rikollisen kanssa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:

Mutta sä julkisesti myönsit että melkein rikollisen kanssa meinasit kaveerata :D Sehän ei täällä käy, ei edes lieventävänä asianhaarana ettet ole silloin aikanaan heinon surmiin perehtynyt :laugh:
Eli selvä banni, melkein kaveeraus rikollisen kanssa :kieh:

:laugh:

Yhteistyössä