On se hemmetti, kun jo nelikymppisenä pitää taas ruveta käyttämään ruokalappua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoh...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoh...

Vieras
Joka kerran kun syön, niin saa kaivella tissiväliä. .En ymmärrä miten suht normaali nainen on ruvennut tiputtelemaan ruokaa tuolla tavalla. Välillä stoppaa rintsikoihin, mutta jos niitä ei ole, niin sitten valuu vatsaan asti. Keksinmurut, ja erityisesti näkkäri tuntuu inhottavalta paidan sisällä.

Ja sitten hampaiden peseminen. Se kannattaa tehdä ilman paitaa. Varsinkin jos aiot laittaa sen jonnekin tärkeään paikkaan lähtiessä päälle. Jos on jo paita päällä, kun rupeat pesemään leegoja, niin kannattaa laittaa käsipyyhe essuksi.

Onko täällä kohtalotovereita?

Hep! Täällä yksi kohtalotoveri :D Mä oon kanssa miettinyt, miksi kaikki murut putoilee nykyään rinnuksista sisään. Joo näkkäri on tuttu juttu, ja keksinmurut :D Ruokalappua mäkin oon harkinnut.

Oikeasti luulen sen johtuvan siitä, ettei mulla aikaisemmin ole ollut näin isot rinnat kuin nyt. Ennen paita on mennyt tiiviisti iholle, nyt kaulus jää ihosta irti koska rinnat on kasvaneet (kuten mä muutenkin joka suuntaan). Ja ei kun laihikselle, josko ongelma poistuisi ainakin multa :)

Jeeeeeeeeeeeeeeeee! Yks kohtalotoveri :)

Ja mulla kans johtuu siitä, että rinnat kasvanut, ja jää vako tuohon niin, että paita ei peitä sitä. Ihan hirveästi en ole lihonut, mutta näköjään saa tiputtaa muutaman kilon, ettei tarvii enää kaikkea kaivella tissien välistä tai paidan sisältä.

:) Ei mullakaan ole kuin 7 ylikiloa, mutta ne on menneet ilmeisesti tisseihin sitten. Mutta tiedän tosiaan mistä puhut, ihmettelin myös enkö mä osaa syödä enää!

Kaikenlaista sitä onkin :D

Yhteistyössä