On niin 'turha nainen'olo...(suhde pohdiskelua)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhjä huone
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhjä huone

Vieras
Kaikki tuntuu tyhjältä ja turhalta.
Hoidan kodin ja lapset, huolehdin omasta ulkonäöstäni ja puhtaudesta.
Sänky puuhiin olen innokas ja aktiivinen.
Vaikka mitä teen, ei mies tunnu olevan erityisemmin asiasta kiinnostunut,ei juttelemaan tai auttamaan...aina samanlaista..väsyttää töiden jälkeen,haluaa olla kavereidensa kanssa tai tuijottaa vain tv:tä..
Minua on alkanut kyllästyttämään tämä yksipuolisuus, masentamaan, tuntuu että olen täysin turha nainen.
Jonnekkin on kadonnut se mitä olin ennen miestäni+alussa...kamala tunne kun ei tunnista itseään.Kasvotkin näyttävät rumilta..
Välillän huomaan kun joskus harvoin näen kavereita, tietenkin lapset seuranani, kuinka minusta pulppuaa puhetta ja iloa..kotona sitä ei ole.
Onkohan tästä suhteesta mihinkään enää..
Jotenkin eksynyt olo..

Minulla myös sama tunne.. :( Tuntuu että mies ei ole enää kiinnostunut minusta millään tavalla. Itse olen niin täynnä rakkautta ja intohimoa miestäni kohtaan, mutta hänelle olen ilmaa. Olen yrittänyt puhua hänen kanssaan asiasta, mutta eipä se juuri auta. Meille on kyllä syntynyt juuri lapsi, että en tiedä vaikuttaako se asiaan..?

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Et ole turha! Kuulostat upean aktiiviselta naiselta! Toista et pysty muuttamaan, jos toinen ei sitä halua...

Sepä siinä, mitä vielä pitäisi olla?En siis todellakaan ole mikään täydellinen nainen/sellaisen tavoittelija...mutta uskoisin että asiat ovat aika hyvällä mallilla, joten mitä mies vielä odottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:
Minulla myös sama tunne.. :( Tuntuu että mies ei ole enää kiinnostunut minusta millään tavalla. Itse olen niin täynnä rakkautta ja intohimoa miestäni kohtaan, mutta hänelle olen ilmaa. Olen yrittänyt puhua hänen kanssaan asiasta, mutta eipä se juuri auta. Meille on kyllä syntynyt juuri lapsi, että en tiedä vaikuttaako se asiaan..?

Lapsen syntymä voi kyllä osittain vaikuttaa..
meillä tätä on jatkunut jo niin kauan että itselläni tuo rakkauden ja intohimon tunne on alkanut välillä kääntyä inhoksi ja vihaksi?On niin turhautunut olo

Keittiöpsykologi taas vauhdissa...
Joko elät miehesi kanssa ja yrität vielä keskustella hänen kanssaan. Jos tilanne ei paranne, sinä joko jatkat elämääsi hänen kanssaan, haet elämääsi sisältöä muualta ( enkä tarkoita nyt sitä rakastajaa) ja toivot muutosta parempaan tai sitten et elä hänen kanssaan.
Vastaavanlaista koin minäkin edellisen miesystäväni kanssa. Viitisen vuotta olimme yhdessä ja viimeiset kaksi vuotta olivat juuri tuollaista. Minä lähdin. Meillä ei ollut lapsia.

Yhteistyössä