Päivä ollu kertakaikkisen persiistä. Korvatulehdusta ja raivokohtauksia, ukko suutaan soittelee torstai-illan ratoksi ja tomaatin taimista (molemmista =) :ashamed: ) katkaisi naapurin paskapää koira latvat. Ni eikös mun pitäny soittaa Elisalle että millonkas mahtaa lasku tulla kun edellisestä on yli kuukausi enkä mielellään makselis montaa kuukautta kerrallaan...oli taas niin vikatikki ruveta soittamaan. "Elisa kehittää asiakaslaskutus blaa baa blaa jotain...että asiakaspalvelu saattaa olla tilapäisesti ruuhkautunu..." Jonotin perkele 45 min ja sinä aikana 2 kertaa kuuntelin samat biisit ja "odotathan vielä, pahoittelemme ruuhkaa" MY ASS. Mies vieressä söpöttää että laita jo kii, ei sieltä kukaan vastaa. Mä kun oon saanu jotain päähäni niin ihan äkkiä en luovuta ja sen 45 min kesti hermo ennen kuin suljin. Että jos Elisa kehittäis rekistereidensä lisäksi vähän tota asiakaspalvelua niin ois oikein kiva.
Päätin tästä tuohtuneena tulla tänne itseäni lohduttamaan ja avasin sivun niin mitä helvettiä??!! Ihan samalta tuntuu ku jos menisit omilla avaimillas omasta kotiovestas sisälle ja sinne oiskin joku toinen vieny omat, täysin vääränlaiset tavarat ihan väärille paikoille!! Ei tälleen voi yhtäkkiä vaan ruveta muuttelee. Eikö täällä mikään oo enää pyhää?! Hermo repee. :headwall: :/
Päätin tästä tuohtuneena tulla tänne itseäni lohduttamaan ja avasin sivun niin mitä helvettiä??!! Ihan samalta tuntuu ku jos menisit omilla avaimillas omasta kotiovestas sisälle ja sinne oiskin joku toinen vieny omat, täysin vääränlaiset tavarat ihan väärille paikoille!! Ei tälleen voi yhtäkkiä vaan ruveta muuttelee. Eikö täällä mikään oo enää pyhää?! Hermo repee. :headwall: :/