On ne kyllä sikoja nuo ukkomiehet laivoilla..

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
..Niin uskomatonta kuin se onkin, niin kunnollisen näköiset ja tuntuisetkin miehet ovat ihan täysverisiä sikoja laivalla kännissä. Huh huh.

Minulla oli vaikeuksia saada pidettyä itsestäni erossa sunnuntaina laivareissulla yhtä miltei nelikymppistä ukkomiestä. Miten ihmeessä ne voikin olla rasittavia kännissä. :o :o :o Mie sanoin, että kun ei kiinnosta ja että oma perhe kotona oottaa niin ei... Ei mikään tehonnut. Jouduinpa laivan henkilökunnan apuunkin turvautumaan kun tilanne meni äärimmäisen kenkuksi. :o Ja senkin jälkeen hän vielä jaksoi.. :/

*nimimerkillä takiaisen kohdannut äiti-ihminen*

Joo, paitsi että niitä samoja löytyy ihan kuppiloistakin :) Monesti miettinytkin, että on sitä vain joillakin pokkaa sormus nimettömässä kiiluen ehdotella ja vokotella :)

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Joo, paitsi että niitä samoja löytyy ihan kuppiloistakin :) Monesti miettinytkin, että on sitä vain joillakin pokkaa sormus nimettömässä kiiluen ehdotella ja vokotella :)

En oo 2,5 vuoteen kuppiloissa käynyt niin ei oo hajua ja sitä ennen oon ollukkii sinkku nii ei oo haitannu niin pahasti

huomasin joskus "nuorena" laivalla diskoissa kun vaimot oli mennyt nukkumaan niin ukkomiehet kärkkyivät nuoria likkoja vokottelmassa diskoiss.
huvitti aina seuraavan aamuna nähdä kuin onnelista perhettä ne miehet leikki kun edellisenä iltana oli vähän nuorempien naisten kanssa heilasteltu :laugh:

Näinpä se näkyy olevan. Muutama vuosi sitten oltiin jollain sairaanhoitajapäivillä Virossa ja siellä sellanen yks suomalainen ensihoitajamies (ukkomies) ravasi perässäni ja jankutti, että mun olisi pitäny vaihtaa hotellihuonekaverini häneen!!! Eikä ollut edes kännissä. Tyyppi seurasi kauppoihin ja joka ikiseen muuhunkin paikkaan. Itse olin myös jo kihloissa ja sanoin ihan suoraan evvk...onneksi lopulta eräs miespuolinen tuttuni pelasti mut kyseisen hyypiön kynsistä (aika kovin sanoin).

Tulipa tuosta mieleen että minua oikeasti ei kukaan muu yritä pokata kuin 40+ tai 50+ härskejä puhuvat ukot. :headwall:
Ei sillä että enää tarttis seuraa hakee mutta olis se mukavampi jos vähän nuoremmat yrittäis. :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
hmm, tekeekö tuo ikä erikseen siaksi |O

no tuota... henkilökohtaisesti pannut merkille että ikähaarukassa 30 - 50 olevat miehet on niitä jotka eniten sikailee. sitä nuoremmat ei tajua ja sitä vanhemmat ei kehtaa
:D

Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Tulipa tuosta mieleen että minua oikeasti ei kukaan muu yritä pokata kuin 40+ tai 50+ härskejä puhuvat ukot. :headwall:
Ei sillä että enää tarttis seuraa hakee mutta olis se mukavampi jos vähän nuoremmat yrittäis. :D

siis sama täällä!!!!! ja onneksi ei tarvii ukkoa kun on jo semmonen mutta kyllähän se imartelis jos joku hieman nuorempi tulis iskettään. kun en itekään mikään ikäloppu ole. olen vaan ihan kakskymppisestä asti ollu tuon ikäisten miesten iskukohde |O

Mä tiedän että oma isäni on häntäheikki. Eikä ole tavat muuttuneet vaikka on nainen ja lapsi =((
Ja silti naiset lähtee hänen matkaan, vaikka tietää olevan varatun. Miksi, jos se niin etoo?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä tiedän että oma isäni on häntäheikki. Eikä ole tavat muuttuneet vaikka on nainen ja lapsi =((
Ja silti naiset lähtee hänen matkaan, vaikka tietää olevan varatun. Miksi, jos se niin etoo?

Mä en lähtis ikinä varatun matkaan, iästä tai ulkonäöstä huolimatta. :x

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

no tuskin se niitä mukaan lähteviä etoo.. mua etoo, mut mä en lähtiskään mukaan.

Pitää vielä lisätä, ettei auta kuin toivoa, ettei oma mies toilaile noin, kun on yksinään reissussa. Musta sekin on säälittävää, että reilu 3kymppiset jahtaa niitä just 18 vuotta täyttäneitä.

Niin ja eipä silläkään kuppiloissa juuri väliä ole ollut, vaikka oma mies istuu vieressä. Törkeyden huippu on kait se, kun eräs itseään täynnä oleva kirurgi (mainosti ammattiaan suureen ääneen, oli sit totta tai ei) tokasi mulle "Mitä sinunlaisesi upea nainen tekee tuollaisen miehen kanssa? Menee hyvä nainen ihan hukkaan." Samalla jätti käyntikorttinsa lasini viereen...hohhoijaa. Miehen kanssa oltiin niin puulla päähän lyötyjä, ettei saatu sanaa suustamme...sen jälkeen on noi baari-illat jääneet aika vähiin.

Yhteistyössä