On ne hienot :D *pinnallinen turhis*

Nauti niistä niin kauan ku kerkeät. Mulla lähti omat 2viikossa, 2 kaverilla alle viikossa..

Ja siis ihan normaali askareissa, yks kynsi multa napsahti ku laitoin puseron päälle :whistle:

Voi, vaikka onkin pinnallista, niin entä sitten! Miusta rakennekynnet (hyvintehtynä) on ihanat, ja itelleki haluisin.. Mutta ehkä ensi kesänä, kun mennään vihille ukon kanssa.

Missä kaupungissa tuo 15% ale on?

Niin ja millä tekijällä?

Alkuperäinen kirjoittaja Muusio harmaana:
Voi, vaikka onkin pinnallista, niin entä sitten! Miusta rakennekynnet (hyvintehtynä) on ihanat, ja itelleki haluisin.. Mutta ehkä ensi kesänä, kun mennään vihille ukon kanssa.

Missä kaupungissa tuo 15% ale on?

Niin ja millä tekijällä?

Porissa ja liike löytyy Herttuantorilta

Alkuperäinen kirjoittaja Ollut:
Nauti niistä niin kauan ku kerkeät. Mulla lähti omat 2viikossa, 2 kaverilla alle viikossa..

Ja siis ihan normaali askareissa, yks kynsi multa napsahti ku laitoin puseron päälle :whistle:

Ei ole tainneet olla kovin laadukasta työtä ne sun kyntes, itse olen kosmetiikkaliikkeessä myyjänä, ja hyvin on kestänyt. Olen siis noin vuoden pitänyt rakennekynsiä, ja aina kestää sen kuukauden. Ainut kerta, jolloin yksi kynsi napsahti poikki, oli kun tein vähän remonttihommia kotona :D

Yhteistyössä