B
Burned
Vieras
ja avata yksi Vanilja light-siideri. B) Sauna pesty, kylpyhuone myös ja pyykit kuivumassa. Keittiökin on kummaa kyllä siisti. Taitaa johtua siitä, että syötiin noutoruokaa tänään. B)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Mä avaan sit mansikka limen
Alkuperäinen kirjoittaja Burned:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Mä avaan sit mansikka limen
Onko toi hyvää? Mä olen jäänyt koukkuun tuohon vaniljaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja Burned:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Mä avaan sit mansikka limen
Onko toi hyvää? Mä olen jäänyt koukkuun tuohon vaniljaan![]()
On yllätyin kun maistoin kun mä oon lonkeron ystävä
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:hyi,miten te äiti-ihmiset kehtaatte ottaa alkoholia :xmas: mä oon ihan kuivin suin kun huomenna töihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:hyi,miten te äiti-ihmiset kehtaatte ottaa alkoholia :xmas: mä oon ihan kuivin suin kun huomenna töihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:hyi,miten te äiti-ihmiset kehtaatte ottaa alkoholia :xmas: mä oon ihan kuivin suin kun huomenna töihin![]()
Hei, mikäs auto teille tulikaan? :wave: En mää utelias oo B)
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:hyi,miten te äiti-ihmiset kehtaatte ottaa alkoholia :xmas: mä oon ihan kuivin suin kun huomenna töihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Burned:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:hyi,miten te äiti-ihmiset kehtaatte ottaa alkoholia :xmas: mä oon ihan kuivin suin kun huomenna töihin![]()
Yhden kehtaa aina ottaa, toisen sitten vaikka saunan jälkeen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:hyi,miten te äiti-ihmiset kehtaatte ottaa alkoholia :xmas: mä oon ihan kuivin suin kun huomenna töihin![]()
mä laitan sen kuvan illalla B)
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:hyi,miten te äiti-ihmiset kehtaatte ottaa alkoholia :xmas: mä oon ihan kuivin suin kun huomenna töihin![]()
Illalla, illalla...pöh..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:hyi,miten te äiti-ihmiset kehtaatte ottaa alkoholia :xmas: mä oon ihan kuivin suin kun huomenna töihin![]()
Illalla, illalla...pöh..![]()