On mulla ihana poika <3 <3 (7v)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
mein sanotaan nyt vaikka heikillä on pikkuveli niilo ..meillä oli yö vieraita ja niiden raisu poika oli hajottanut nyt niilon 2v sängyn.
(meillä on just alotettu harjotteleen omassa sängyssä) ja nyt tuo niilon sänky on ihan mäsänä sitä ei pysty ees korjaamaan :(( pohja rikki ja pohjan kolme välipalkkia rikki ja tapit rikki ja kaikki :((

Mä purskahdin itkuun koska me ollaan muutenkin kitkuteltu koko kevät pienillä rahoilla ja nyt pitäs tempasta rahaa jostain uuteen tai käytettyyn sänkyyn mutta kun tuntuu ettei mein butjetti riitä ees siihen käytettyyn kun katteli että pyytävät 50-80e käytetystä (ja nekin kaukana kun ei meillä oo ees autoo et voitas ite kuskata)

No tuo mein heikki 7v oli alkanut korjaan sänkyä se oli katkonu kyniä et oli saanu niitä tappeja ja koittanu teipata sänkyä kuntoon..

Voi pientä.
Mutta kyllä mäkin vaatisin hajottajan perheeltä sängyn tai ainakin puolet uuden hinnasta.

Fiksumpi olisi itse sitä jo ehdottanutkin, ärsyttävää kun joutuu jälkikäteen pyytämään.

Jopas on hellyttävä :)

Mut eikös rikkojan perheen pitäisi maksaa uusi sänky? Näin ainakin mun järjen mukaan toimittaisiin, jos jotain hajottaa niin sen myös maksaa.

No juu mutta kun se on tuo anopin uusio perhe ja anopin tuntien tiedän että sehän syyttää siitä mein poikia.. eli meidän pojat hajotti ja koittaa laittaa sen vieraan syyks..
Kai tuo mies ehkä asiasta mainitsee että saa nähdä miten käy luultavasti anoppi hyppii linjoja pitkin.

Mitä mä tämän tuppukylän tarjonnan katsoin ( oma netti sivusto + facebookista yks ryhmä + tori.fi
niin meidän paikkakunnalla ei ainootakaan (30km päässä oli useempikin mutta oli sit hinnat 50-80e =(
ja kun ei oo autoo niin eipä päästä kyllä ees hakemaankaan että jos koittaa kotiinkuljetusta saada niin saa siitäkin lisätä viä hintaan.
poika2v joutuu nukkuun patjalla siihen asti kun sänky saadaan ostettua ja siihen taitaa nyt joku tovi mennä =(

Voi toista <3
Missä päin ap on? Meillä on yks joutilas sänky. Sitäkin pitää kyllä hiukan korjata,mutta se hoituu muutamalla naulaniskulla.

Savossa :(

Käy nyt ihan hirmusesti sääliksi tuota mein 2v jonka just peittelin patjalle :(
Hyvä etten taas alkanut vollottaan.:(( Jos hyvin käy mies pääsee heinäkuussa töihin ja siitä n. 2vk-1kk että tulee että eka palkka että kauan joutuu poika patjalla nukkumaan jos ei nyt vastaan tuu ihan super halpaa.

Yhteistyössä