V
"vieras"
Vieras
En nimittäin usko, että milloinkaan on mikään sattunut niin helvetisti kuin äsken, kun rakastamani mies sanoi, että tällä hetkellä hän ei usko, että meistä koskaan tulee mitään. Rakastaa kuitenkin ja on tuntenut minun kanssani enemmän kuin koskaan yhdenkään naisen kanssa ja sanoi myös juuri yhtenä päivänä, että ei usko että voi koskaan tunteakaan samanlaisia tunteita kenenkään muun kanssa. Ellei sitten käy satumaisen hyvä tuuri.
Totta on, että juuri tällä hetkellä emme voi olla yhdessä, mutta minusta on uskomatonta, että jos rakastaa toista niin paljon kuin me, että voi sanoa noin. Itse osaan ajatella vain, että jonain päivänä, kun aika on oikea niin saamme onnemme. Tai sitten olen vain ihminen, joka ajattelee liikaa sydämellään. Joka tapauksessa tuo sattui. Olisi mieluummin tullut lyömään kuin sanonut noin. En edes tiedä mitä vastata.
Totta on, että juuri tällä hetkellä emme voi olla yhdessä, mutta minusta on uskomatonta, että jos rakastaa toista niin paljon kuin me, että voi sanoa noin. Itse osaan ajatella vain, että jonain päivänä, kun aika on oikea niin saamme onnemme. Tai sitten olen vain ihminen, joka ajattelee liikaa sydämellään. Joka tapauksessa tuo sattui. Olisi mieluummin tullut lyömään kuin sanonut noin. En edes tiedä mitä vastata.