On kyl varmaan ollu 101 kertaa mutta:

voisittekos arvon leidit suositela miulle hyviä tuplia?

Käyn paljon vaunuilee enka suinkaan haluaisi lopettaa sitä kun tää kakkonen syntyy ja esikko ei silloin jaksa viel pitkiä matkoja kävellä eikä kyl seisoo seisomalaudallakaan.

Itseasia liikun paikasta toiseen vaunuilla tai pyörällä mut nyt jää sit enää vaihtoehdoks vaunut.

Joten ilmeisemmin kepposia ja hyvin kauppaan mahtuvia.

Minä kiitän :)

Jane Powertwin. Tällä hetkellä ei saa Suomesta, täytyy tilata netistä, mut käytettynäkin näkee välillä. Noissa on tarpeeks isot pyörät, että kulkee hyvin lumessa ja epätasasemmassakin maastossa. Menee yhtä pieneen tilaan kun meidän yhdistelmät: pyörät saa helposti pois. On kevyet ja ketterät. Noihin myydään myös saman sarjan turvakaukaloa, jonka saa rattaisiin kiinni.
Ainut miinus, että on espanjalaiset rattaat, eli mitään lämpö/jalkapeitteitä ei ole, sadesuoja tulee mukana.
Noihin täytyy ostaa vauvalle kantokoppa, koska ei tuu mukana. Meil on Carenan kantokoppa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:

Jane Powertwin. Tällä hetkellä ei saa Suomesta, täytyy tilata netistä, mut käytettynäkin näkee välillä. Noissa on tarpeeks isot pyörät, että kulkee hyvin lumessa ja epätasasemmassakin maastossa. Menee yhtä pieneen tilaan kun meidän yhdistelmät: pyörät saa helposti pois. On kevyet ja ketterät. Noihin myydään myös saman sarjan turvakaukaloa, jonka saa rattaisiin kiinni.
Ainut miinus, että on espanjalaiset rattaat, eli mitään lämpö/jalkapeitteitä ei ole, sadesuoja tulee mukana.
Noihin täytyy ostaa vauvalle kantokoppa, koska ei tuu mukana. Meil on Carenan kantokoppa.
tuo jalkapeitton puuttuminen on kyl huono homma :/

Alkuperäinen kirjoittaja tipi:
Saanko tunkea samaan ketjuun ja kysyä että minkälaisella ikäerolla kannattaa hankkia tuplat??
no meillä tulee ikäeroa vähän reilu 2v.

Mut mie liikun paljon paikasta toiseen kävellen (autoa en juuri käytä ) . Tykkään kävellä ja käydä vaunuilla myös kaupoilla. Mukava päästä myös sitten kun tää syntyy.

Mut jos ei juuri vaunuja käytyä ja liikuskele niillä niin sit on varmaan vaan rahanhukkaa

Meil on ikäero 1v1kk mutta vielä viime kesänä kun esikoinen oli alta 3v käytettiin tuplia paljon. Esikoinen kyl jakso kävellä paljon, mutta mä kans tykkään lenkkeillä ja esim. kaupassa oli erittäin kivaa kun sai tuon täystuhon kiinni johkin, että sai tehdä ostokset rauhassa :D

Me hommattiin kaverilta käytettynä Ora Land tuplat.
Ei kyllä oo päästy kunnolla testailemaan kun ei tää kakkonen oo vielä syntynyt mutta ainakin se reissu mikä tultiin vaunujen kaa kotiin kulkivat tosi nätisti vaikka painoa oli vaan toisessa penkissä (eli paino ero ei tunnu missään).
http://www.orasel.fi/www/popupcard.php?id=36
Noi on 74 cm leveät, eli aika kaposet. Tosin kamalan pieneen tilaan niitä ei saa kasattua, eli ei ihan joka auton takakonttiin mahdu.

Meillä ipanoilla ikäeroa tulee olemaan kans reilu 2v ja ei ees omisteta autoa, joten liikutaan vaunuilla jokapaikkaan. Ja ei toi esikoinen kamalan pitkiä matkoja vielä jaksa kävellä ja kiva sitten että hälle on istumapaikka valmiina mukana jos väsähtää.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Me hommattiin kaverilta käytettynä Ora Land tuplat.
Ei kyllä oo päästy kunnolla testailemaan kun ei tää kakkonen oo vielä syntynyt mutta ainakin se reissu mikä tultiin vaunujen kaa kotiin kulkivat tosi nätisti vaikka painoa oli vaan toisessa penkissä (eli paino ero ei tunnu missään).
http://www.orasel.fi/www/popupcard.php?id=36
Noi on 74 cm leveät, eli aika kaposet. Tosin kamalan pieneen tilaan niitä ei saa kasattua, eli ei ihan joka auton takakonttiin mahdu.

Meillä ipanoilla ikäeroa tulee olemaan kans reilu 2v ja ei ees omisteta autoa, joten liikutaan vaunuilla jokapaikkaan. Ja ei toi esikoinen kamalan pitkiä matkoja vielä jaksa kävellä ja kiva sitten että hälle on istumapaikka valmiina mukana jos väsähtää.
näitä mie muuten katoin tuolta vauvatarin sivuilta ja mietin että ovatkohan painavat..

Meillä oli sellaiset ABC:n kolmipyöräiset,tykkäsin niistä kovasti,oli mukavat työntää vaikka oli eripainoiset lapset kyydissä jne.Ainut vika oli se,että ovat melko avoimet eli kun oli kylmä,niin sai kunnolla vuorata lapset.

meillä ikäeroo 1v7kk ja käytössä brion double wave rattaat. Tykkään niistä kovin, kun eivät ole liian leveet (meidän lähikaupassa mahtuu ainakin hyvin niillä asioimaan) ja aika kevyet työntää ja lumella kulkee kivasti. Ainoo miinus on että esikolla on aika ahtaat istumatilat, kun kakkonen on vielä kantokopassa, mutta jos tahtoo vierekkäin istuttavat kapeet tuplat, niin istumatilasta täytyy tinkiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Kuulemma Oran tuplat on just ne painavimmat.

Haluatko 3- vai 4-pyöräiset? Kääntyvät etupyörät? Onko sulla väliä lapsen/lasten istumasuunnalla, pitääkö esim. voida vaihtaa?
Kummat on kätsymmät? siis kolme vai nelipyöräset?

Istuin osa ois kyl hyvä jos vois vaihtaa niin tuo taaperokin viihtyy kun näkee eteenpäin.
Niin ja jos vaavi nukkuu niin tyttö vois kumminkin istua.

Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:
meillä ikäeroo 1v7kk ja käytössä brion double wave rattaat. Tykkään niistä kovin, kun eivät ole liian leveet (meidän lähikaupassa mahtuu ainakin hyvin niillä asioimaan) ja aika kevyet työntää ja lumella kulkee kivasti. Ainoo miinus on että esikolla on aika ahtaat istumatilat, kun kakkonen on vielä kantokopassa, mutta jos tahtoo vierekkäin istuttavat kapeet tuplat, niin istumatilasta täytyy tinkiä...
oisko linkkiä kyseisiin vaunuihin? :)

meillä
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
voisittekos arvon leidit suositela miulle hyviä tuplia?

Käyn paljon vaunuilee enka suinkaan haluaisi lopettaa sitä kun tää kakkonen syntyy ja esikko ei silloin jaksa viel pitkiä matkoja kävellä eikä kyl seisoo seisomalaudallakaan.

Itseasia liikun paikasta toiseen vaunuilla tai pyörällä mut nyt jää sit enää vaihtoehdoks vaunut.

Joten ilmeisemmin kepposia ja hyvin kauppaan mahtuvia.

Minä kiitän :)
Emma Jule twin kapeimmat mitä markkinoilla, kääntyvillä etupyörillä.
Kääntyy siksi ketterästi ja on kevyet työntää. Niihin kun ostaa vauvalle irrallisen kantokopan ensialkuun. Net anttilassa myytiin ainakin vuosi sitten.

Haluatko 3- vai 4-pyöräiset? Kääntyvät etupyörät? Onko sulla väliä lapsen/lasten istumasuunnalla, pitääkö esim. voida vaihtaa?

Istuin osa ois kyl hyvä jos vois vaihtaa niin tuo taaperokin viihtyy kun näkee eteenpäin.
No jos taapero on nenä eteenpäin, niin sillon vauva on myös. Siis sellasissa tuplissa joissa ei ole erillisiä istuimia. Erillisillä istuimilla vierekkäin tuplia löytyy myös.

Tuohon pyörien lukumäärään. Mulla on yksikkörattaina Brion Happyt, ja olen vannonut että perus 4-pyörärattaita meille ei tule ikinä enää. Musta ne on vaan rasittavat. Varsinkin jos lapsia on kyydissä kaksi, kääntäminen ym. on vielä raskaampaa. Toki esim. maalla asuvien voi olla fiksuinta valita ihan perinteiset 4-pyöräset.

Mä aion ostaa Teutonian Team Alu S4 -rattaat. http://www.teutonia.de/index.php?id=588 Niissä voi vaihtaa istuimen suuntaa, tosin mä otan nuo siksi että haluan kuljettaa lapseni kasvot muhun päin. Lisäksi niissä on noi kääntyvät etupyörät. Niitä saa tänä vuonna suklaanruskeina, ja se on niiiin lemppari vaunuväri! :heart:

http://www.lastenturva.fi/kauppa/product_info.php?cPath=108_112&products_id=270

tollaset ostaisin jos vielä tarvisin =)
nyt meillä on tuolla varastossa x-adventure twingot ( ? ) ja niitä en ainakaan suosittele kovin eripainoisille sisaruksille :$

vieras
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=373828&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=3139413&categoryId=10093

Tässä on emma jule twin rattaat, näihin tarvitsee pienelle vauvalle vielä kantokopan, koppa maksaa erikseen jotain 50? kieppeillä.

No jos taapero on nenä eteenpäin, niin sillon vauva on myös. Siis sellasissa tuplissa joissa ei ole erillisiä istuimia. Erillisillä istuimilla vierekkäin tuplia löytyy myös.

Tuohon pyörien lukumäärään. Mulla on yksikkörattaina Brion Happyt, ja olen vannonut että perus 4-pyörärattaita meille ei tule ikinä enää. Musta ne on vaan rasittavat. Varsinkin jos lapsia on kyydissä kaksi, kääntäminen ym. on vielä raskaampaa. Toki esim. maalla asuvien voi olla fiksuinta valita ihan perinteiset 4-pyöräset.

Mä aion ostaa Teutonian Team Alu S4 -rattaat. http://www.teutonia.de/index.php?id=588 Niissä voi vaihtaa istuimen suuntaa, tosin mä otan nuo siksi että haluan kuljettaa lapseni kasvot muhun päin. Lisäksi niissä on noi kääntyvät etupyörät. Niitä saa tänä vuonna suklaanruskeina, ja se on niiiin lemppari vaunuväri! :heart:
kulkeeks nuo sit lumessa miten?

kulkeeks nuo sit lumessa miten?
Mun kaverilla on noi samat yksikköversiona, ja hän on ollut aivan supertyytyväinen. Kuulemma erittäin harvoin on lumi tarttunut pyöriin, ja jonkin verran vaikeuttanut työntämistä. Mutta koska se aikoo ostaa nuo samat nyt tuplana, niin mä luotan siihen että ovat hyvät! Hinta vaan on suolainen, mutta me tilataan Saksasta semmosen suomalaisen "agentin" kautta.

Mä voin vielä tuohon pyörien lukumäärään kommentoida sen verran, että mä en ota meille ikinä kolmepyöräsiä tuplia. Bussissa nimittäin näin kerran sen kauheuden, kun äiti tuli kolmipuörästen tuplien kanssa sisään ja nosti toisen lapsen rattaista läheiselle penkille istumaan. Tämän johdosta rattaat kippas nurin toinen lapsi kyydissä. En tosin tiedä, minkä merkkisistä rattaista oli kyse ja varmaan jotkut niistä on tosi tukevia, mutta mut kyllä säikäytti niin, että koskaan ikinä en lapsiani laita kolmipyöräisiin (vierekkäin istuttaviin) tupliin. :|

Yhteistyössä