On helpompi elää kun ei ole unelmia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ystäviähän mulla ei ole ja miehen takia ei voi ottaa lemmikkiä. Joka päivä mä kuitenkin ulkoilen. Enää mulla ei ole netflixiä ja jos kirjastoon menisin niin tarvitsisin taksin. Jos kylille lähtee juuri esim kirjastoon,niin on mietittävä ,onko rahaa taksiin. Niiden hinnat on nousseet ja saatavuus on aika huonoa. Oikeastaan ainoa on tuo ulkoilu,mikä ei ole kovin helppoa mulle talvella.ap

Mutta sulla on oltava toimiva netti, joten täältä löydät jos jonkinlaista vertaistuki/keskustelufoorumeita.

Kirjastoihin pääsee myös netistä. Ainakin omalla paikkakunnallani toimii ja luen sieltä mm aikakauslehtiä.

Netistä mm Yle areenassa paljon erilaista katselutarjontaa ja muillakin kanavilla.
 
Ei mun elämäni ole sellaista kuin ns normaaleilla Ihmisillä. Mä joudun aina olemaan ns tossun alla. Se vaan on mun kohtaloni. ap
Ei voi olla totta. Ehkä sulla on jotain vaikeuksia oppimisessa, ehkä sun talois on kuralla ja ehkä sun parisuhdekin on vaan kulissia, mutta mitä sitten.
Mikään näistä erkseen eikä yhdessäkään ole esteenä, jos vain todellista halua löytyy tilanteen korjaamiseksi.
Et sinä sen huonompi ole kuin joku muukaan, kunhan vain löydät sen oman paikkasi ja otat sen haltuun.
Ihan ensimmäiseksi voisit ottaa tuon POTKI MINUA PÄÄHÄN-lapun pois kaulastasi. Sinä olet teinin huoltaja, pistät pöperöt pöytään perheelle ja teet osan firnan töistä, miksi kuvittelet, että kellään on oikeutta sinun halveksimiseesi?
Ehkä olet "vain" kotona, laitat "vain" ruokaa perheelle, huollat "vain" teiniä ja teet "vain" joitain firman hommia. Mutta sinun täytyy myös tajuta se, että nuo "vain"-hommat ovat yksi perheenne ja firmanne kulmakivi, ilman sinua ja työpanostasi firmalla menisi vielä huonommin, ehkä sitä ei edes olisi olemassakaan.
Siksikin juuri sinua pitäisi kohdella sen mukaisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Ihan normaalista elämästä mm että kävisin töissä,elättäisin itseni,saisin oman asunnon. Kaikkea älytöntä jota en näin vajaakuntoisena tule saavuttamaan. Nyt elän.vain päivä kerrallaan. Turha on tuollaisia vuosikymmenestä toiseen haaveilla.ap
ootko koskaan miettiny että mistä nämä asiat sulle putkahtaa?
varsinkin kun elät nyt päivästä toiseen saman (toimimattoman) kaavan mukaan niin mistä se muutos sitten salamana yhtäkkiä tulee?
 

Yhteistyössä