Omplasin sitten, kun ei kerran saa nukkua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
Joo, joo. Yritän saada kuvan jossain vaiheessa...

Mutta olen taitava!! Tein kullanvärisestä päiväpeitetikkikankaasta laukun rummulle, sisälle laitoin kaksisävyistä oranssinkeltaista thai-silkkiä. Mutta ei tässä vielä kaikki: onnistuin jättämään nuppineulan kappaleiden väliin, siis sinne sisälle-sisälle, vuorikankaan ja ulkopinnan väliin:laugh:

Lopputulos oli pienestä pisteliäisyydestään huolimatta aika ihana...:heart: Ei malttaisi luopua.

Ja nupinaulan sain koukittua lopulta pois.:D

Pistähän tosiaan kuvaa kehiin jossakin vaiheessa.

Asiasta kolmanteen: nuo kurssiviikonloput osuvat ( jos siis tarkoitus on pitää ne aina kuun viimeinen viikonloppu) paskamaisesti juuri niille viikonlopuille, kun mieheni on töissä. Itku.

Kuva olis kyllä kiva.Mä en osaa kankaasta tehdä yhtään mitään,olen niin onneton mutta mä tykkään puikoilla neuloa vaikka mitä.
Mä olen monesti täällä katsonut kuvia kun naiset on loihtineet vaikka mitä ihanaa kankaista,olen niin kade.
Mun pitäis nyt tehdä irtopäälliset kahteen pyöreään rahiin ja jo kauhulla ajattelen miten mä siinä onnistun.Jos niitä saa valmiina ostaa sellasia päällisiä niin varmasti käyn ostamassa.

Pistähän tosiaan kuvaa kehiin jossakin vaiheessa.

Asiasta kolmanteen: nuo kurssiviikonloput osuvat ( jos siis tarkoitus on pitää ne aina kuun viimeinen viikonloppu) paskamaisesti juuri niille viikonlopuille, kun mieheni on töissä. Itku.

No voihan kökkö... Ehkä reklamaatio tehoaisi? Itse hankin option serkkuni sohvaan, jos ei jaksa kotiin könytä.

Mutta olen todellakin monilahjakkuus: ei aavistustakaan kuinka kuuluisi toimia, mutta minäpä vain teen:D

[QUOTE="akka";22858629]Kuva olis kyllä kiva.Mä en osaa kankaasta tehdä yhtään mitään,olen niin onneton mutta mä tykkään puikoilla neuloa vaikka mitä.
Mä olen monesti täällä katsonut kuvia kun naiset on loihtineet vaikka mitä ihanaa kankaista,olen niin kade.
Mun pitäis nyt tehdä irtopäälliset kahteen pyöreään rahiin ja jo kauhulla ajattelen miten mä siinä onnistun.Jos niitä saa valmiina ostaa sellasia päällisiä niin varmasti käyn ostamassa.[/QUOTE]

Tarvitset kolme kankaanpalasta:
- yhden pyöreän rahin päälle, toisen alle
- kolmanneksi pitkä suorakaide rahin sivuille, mittaa kankaan menekki tarkkaan :)

No voihan kökkö... Ehkä reklamaatio tehoaisi? Itse hankin option serkkuni sohvaan, jos ei jaksa kotiin könytä.

Mutta olen todellakin monilahjakkuus: ei aavistustakaan kuinka kuuluisi toimia, mutta minäpä vain teen:D

Monesti teorian tietäminen saattaa ikävästi hidastaa tekemistä :D
Mies saattaa voida vaihtaa työvuoronsa kurssiaikatauluun sopiviksi, muutoin joudun pyytämään anoppia apuun. En vain vielä viitsi pyytää miestä moiseen, loppuvuoden aikataulu kun ei ole kurssin osalta selvillä.
Asumme muuten kilometrin päässä koulutuspaikasta.

Kaunista jälkeä kieltämättä.

Minun pitäisi tehdä kai itse jonkinlainen seinävaatteen tapainen meille. Olen pari vuotta haeskellut sopivaa valmiina, mutten ole löytänyt. Pitää kai sitten tehdä itse. Tosin tekniikka ja kuva/ kuvio on täysin avoin. Värit ovat suunnilleen selvillä.

Yhteistyössä