Ompa raukkamainen palsta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PIUpiu__
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PIUpiu__

Vieras
Ensin hommataan julkisuutta palstalle, liekkö joku moderaattori laittanut vinkin lehteen. Sitten ollaan niin poliisia ja poistellaan aloituksia ko. aiheesta. SITÄ SAA MITÄ TILAA!! Vai eikö vielä tullut tarpeeksi.

NOLOA, sekä kuvat että palstan toiminta!

Ken leikkiin ryhtyy sen kestäköön, hahaha!!

PiuPIU__

ei poistella vaan ylläpidon toimesta on käsketty niputtaa sekä palstaisten toiveesta että jokainen tai jokatoinen aloitus ei olisi sitä yhtä ja samaa.

poistaminen ja lukitseminen on eri asia

Mitä noloa tisseissä on? Jokaisella ihmisellä kun sellaiset nyt sattuu vaan olemaan, joillakin pienemmät joillakin taas isommat.

Mä en oikein ymmärrä tätä koko haloota, imetyselimet herran Jumala, jokainen sellaiset ainakin luulis että ois nähnyt.

Heh, pakko oli iltasanomien otsikon perusteella tänne vaeltaa...mutta eipä ollut enää paljon nähtävää. Itse elän hyvässä parisuhteessa, joten en todellakaan tullut tissejä kyyläämään vaan nimenomaan todistamaan jotain uutta ja aitoa!

Toki miehenä naisten rinnat kiinnostaa, mutta enemmänkin koko jutun filosofia sai tänne. Olisi vaan ollut kiva todistaa, että kuinka uskaliaita normaalit äidit ovatkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Heh, pakko oli iltasanomien otsikon perusteella tänne vaeltaa...mutta eipä ollut enää paljon nähtävää. Itse elän hyvässä parisuhteessa, joten en todellakaan tullut tissejä kyyläämään vaan nimenomaan todistamaan jotain uutta ja aitoa!

Toki miehenä naisten rinnat kiinnostaa, mutta enemmänkin koko jutun filosofia sai tänne. Olisi vaan ollut kiva todistaa, että kuinka uskaliaita normaalit äidit ovatkaan.

no tuota... joskus ois hyvä ihan jutella vaikka sen vaimokkeenki kanssa näistä asioista.

normaalit äidit... voi hyvänen aika sentään... mikä on normaali äiti?

Yhteistyössä