ompa nyt kivaa..=(

• Viestiketjun aloittaja pigglet
  • Ensimmäinen viesti
pigglet
juu, on sit tosi hyvä mieli nyt, kun oon kärtynny yks vuotiaalle pikku pojalle!! siis mikä siinä on, että mä en vaan voinu yrittää ottaa rauhallisesti?! ressukka oli jo aika väsyny ja kiukutteli, sit mulla vaan palo pinna ku se eteisessä alko kiukutteleen ku laitoin sen makuupussiin.. siis en mä mitään vakavaa tehny, mut korotin vähän ääntä sille..oisittepa nähny sen ilmeen, ku en oo ennen kovin korottanu ääntä ja nyt sit tuiskahin! raasu katto mua ihan surkeana!! nyt pikkunen nukkuu vaunuissa, enkä mä saa sitä katsetta mielestä.. muutenki oon viime aikoina ollu pahalla tuulella, mut en oo pojalle tollasesta turhasta suuttunu.. viittiikö tätä panna hormonien piikkiin ku masu asukkiki on... kyllä mua nyt harmittaa... :ashamed: :ashamed:

joo mulla oli yks päivä sama juttu :( mullai ollu hermo kireellä ja mullaki on masuasukki mut ei kai se oikeuta kuitenkaa pikkuselle "rähjään" ku ei se oo mitää pahaa tehny. itelläki jäi paha olo asiasta :(

PiiPii
Niin näitähän tapahtuu kyllä aika usein meillä äideillä/isillä - oli sit hormooneista johtuvaa tai ei..

Tottahan se on että toiselle (oli sitten kyseessä lapsi tai aikuinen) ei saa räyhätä, suuttua vaikka kuinka olis hermot kireellä.
Eihän se toinen, lapsi, ole sen syy!

Mutta hyvä kun itse tiedostaa tehneensä väärin. Se on ihana kuulla.
Usein tollasia "vähätellään" , selitellään itelleen, et tuntuis paremmalta...

Eihän siitä mitään traumoja lapselle jää. Eikä se sitä huomennakaan muistele.. "Vahingot" oot aiheuttanu vaan itelles - mikä on hyvä.
Virheistäänhän on hyvä oppia ja aikuisen pitää ne tiedostaa - katua.

Hyvät jatkot!

pigglet
juu, eihän tuo muistanukkaa enää, ku päikkäreiltä heräs.. oli heti halaamassa ja pusuttamassa! :heart: ja itekki olin paaaljon paremmalla tuulella ku ehin hetken istahtaa ja huilia.. :)

LydianÄiti75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2004 klo 23:30 pigglet kirjoitti:
juu, eihän tuo muistanukkaa enää, ku päikkäreiltä heräs.. oli heti halaamassa ja pusuttamassa! :heart: ja itekki olin paaaljon paremmalla tuulella ku ehin hetken istahtaa ja huilia.. :)
Juuri niin, ei se pieni sitä muista hetken päästä, itse saattaa surra tilannetta vielä pitkään... :)

Yhteistyössä