Omituista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eve
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eve

Vieras
Mulla tuli eilen yhdynnän jälkeen n. teelusikallinen veren sekaista vuotoa. Nyt tulee semmoista rusehtavaa valkovuotoa, mutta ei mitään muuta. Odottelen tässä menkkoja alkavaksi, mutta mitään ei tapahdu. Ei kipuja eikä mitään. Tein äskettäin ovistestin, kun on ollut kummallista nippailua vatsassa ja se näytti ihmetyksekseni plussaa! Miten voi ovistesti näyttää plussaa, jos menkat on tulossa?

Kaksi vaihtoehtoa. Joko ovulaatio onkin myöhemmin. Aika huono vaihtoehto, sillä ei sen testin pitäisi enää tuossa vaiheessa näyttää plussaa, kun ovis on jo tapahtunut. Toinen vaihtoehto on, että olet raskaana. Ovistestit kuulemma saattavat reagoida raskauteen näyttämällä plussaa :-) Ehkä kannattaisi siis tehdä raskaustesti.

Mittasin lämmötkin tuon ekan viestin jälkeen ja oli 37.1 asteessa. Eihän tätä nyt ymmärrä enää erkkikään! Jotenkin en vaan osaa uskoa tuohon raskauden mahdollisuuteen, kun tuota vuotoa tuli ja oli semmoista aika tummaa kuitenkin... Pitänee ilmeisesti vaan odotella kärsivällisesti niitä menkkoja. Outoa vaan, kun ei ennen oo tämmöistä ollut. Jos jollain on kuitenkin samoja kokemuksia ollut niin olisi kiva kuulla niistä tai lisää kommentteja asiasta :).

Tee nyt vaan se raskaustesti ;-)
Nimenomaan raskauden alussa saattaa olla tuollaista pientä epämääräistä vuotelua. Korkea lämpökin viittaa hyvin samaan asiaan. Toisaalta kierron lopussa monilla se on vielä muutenkin korkealla, yksilöllistä. Ja tuo ovistestin plussa on kans kyllä raskauden merkki, jos kerran ovis on jo menny.

Mäkin tein (hölmö kun oon) ovistestin ennen kuin menkkojen piti alkaa, kun en uskaltanut vielä tehdä raskaustestiä. Näytti negaa, mutta r-testi plussaa muutamien päivien päästä! Joten mulla ei ovistesti ainakaan reagoinut raskauteen.
Lämmöt ovat aika luotettavia, jos niitä mittaa aamuisin ennen ylös nousemista. Muuten niihin ei ole oikein luottaminen. Mutta toivotaan parasta!

Yhteistyössä