Omituisia unia - auttakaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikä minua vaivaa :"(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mikä minua vaivaa :"(

Vieras
Alkaa jo hieman hämmentämään kun olen nähnyt (vähintään) 3 yötä putkeen vain unia joissa ihastun vieraisiin miehiin... :o Ja ne miehet minuun. Noissa unissa on aina erittäin suuressa osassa katse joka saa perhosia vatsaan. Yleensä uni loppuu siihen että joko mieheni tulee paikalle ja huomaa jotain ja suuttuu, tai sitten se vieras mies onkin oma mieheni valepuvussa.

Mitähän mun pää yrittää nyt sanoa..? :/

Esimerkkejä unista:

1) Olemme mieheni kanssa hänen kavereidensa luona viettämässä iltaa, yhtäkkiä menen sohvalle miehen kaverin kainaloon lukemaan sitä lehteä mitä hän oli lukemassa. Katseet kohtaavat, päätänkin asettua sohvalle mukavammin. Mies kävelee ohi, yritän olla kuin olisin siitä leikilläni.

2) Olemme mieheni kanssa teemajuhlissa. Olen ollut mukana järjestämässä juhlia ja valitsemassa miesesiintyjää, jonka näin valintatilaisuudessa alasti. Pitkin iltaa katseemme kohtaavat ja miesesiintyjä pyrkii luokseni. Mieheni katselee välillä kauempaa.

3) Olen alpeilla hiihtämässä. Aurinko paistaa kirkkaasti ja lämpimästi. Laulan, ja takanani hiihtää yhtäkkiä vieras mies. Hän alkaa tekemään tuttavuutta kanssani ja tulemme yllättävän hyvin juttuun. Hänellä on kauniit silmät ja hän nostaa itsetuntoani kehuillaan. Alan suutelemaan häntä, ja hän muuttuu sillä hetkellä miehekseni joka tajuaa mitä olin tekemässä. Hän suuttuu, ja herään.

4) Soitan huilua kauppakeskuksessa. En tiedä miksi. Jotkut luulevat katusoitajaksi ja heittävät kolikoita pöydälle eteeni. Eräs nuori mies tulee juttelemaan kanssani ja saa minut punastumaan ja hymyilemään olemalla niin kovin kiltti ja hauska. Uni loppuu siihen että näytän hänelle kädessäni olevaa sormusta. Hän suuttuu sormuksesta, ja huomaan että hänen käytöshän on aivan samanlaista kuin mieheni.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Onko sun miehesi mustasukkainen? Jos on, niin millä tavalla se esiintyy?

Hänellä ei ole vuosia kestäneen suhteemme aikana ollut aihetta olla mustasukkainen kuin kerran, alkuvuonna. (En siis ole häntä pettänyt mutta minulla oli tunteita erästä nettiystävää kohtaan jonka huomasi..) Silloin ei suostunut myöntämään olevansa mustasukkainen, mutta tiuski jonkin aikaa ja korotti ääntään, oli ärtyisä.

Yhteistyössä